خبرگزاری کار ایران

از ابتدای شروع طرح مسكن مهر تا به امروز:

41 هزار واحد مسكن مهر در مازندران به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۷۴

واحدهای مسکن مهر با هدف توسعه و اجرای عدالت به اجرا در آمده تا بتوان از این طریق گام های ارزنده ای در جهت رشد و شکوفایی جامعه برداشت.

ایلنا-ساری:مدیریت مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی مازندران از بهره برداری بیش از 41 هزار واحد مسكن مهر از ابتدای شروع طرح ملی و عظیم مسكن مهر تا به امروز در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید عباس رهگشای ضمن اعلام این خبر افزود:‌ یکی از نیازهای مهم برای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ایجاد یک سیستم کارآمد شهری در تمامی ابعاد بوده که در این میان نقش مسکن به عنوان سرپناه برای هر انسانی در این جوامع می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: از این رو احداث واحدهای مسکن مهر با هدف توسعه و اجرای عدالت به اجرا در آمده تا بتوان از این طریق گام های ارزنده ای در جهت رشد و شکوفایی جامعه برداشت.

مدیریت مسكن و ساختمان در ادامه خاطر نشان كرد: از ابتدای شروع طرح ملی و عظیم مسكن مهر تا به امروز در مازندران بیش از 41653 واحددر شهرهای بالا و زیر 25 هزار خانوار و همچنین احیای بافت فرسوده به اجرا در آمده كه از این تعداد مقدار 21746 هزار واحد امسال در دو نوبت (شهریور و آذر ماه) به بهر برداری رسیده است.

وی در ادامه به برنامه های اجرایی این اداره كل در خصوص احداث مسكن مهر در مازندران اشاره و تصریح كرد: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده بیش از 100 هزار واحد مسكن مهر در مازندران در دست اجرا بوده كه بیشترین سهم در شهرهای بالای 25 هزار خانوار با تعداد 57000 واحد می باشد.

رهگشای در خصوص مقاوم سازی بخش مسكن روستایی اظهار داشت: امسال بیش از 30000 واحد در بخش مسكن روستایی توسط این اداره كل مقاوم سازی شده است.

مدیریت مسكن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران در ادامه به آمارهای ارائه شده اشاره و خاطر نشان كرد: تمامی آمار فوق برگرفته از سامانه دقیق وزارت راه و شهرسازی بوده كه دارای ارتباط مستقیم و راست آزمایی با سامانه های كنترلی متعدد از جمله اداره ثبت، بانكهای عامل تامین تسهیلات و... می باشد.

رهگشای در خاتمه خواستار عزم ملی و تعامل همه جانبه دستگاههای اجرایی ذیربط با مقوله مسكن مهر در استان شد و عنوان كرد: امیدواریم با همت و تلاش تمامی خدمتگزاران صدیق بتوانیم طرح عظیم و پاك مسكن مهر را در استان ولایتمدار مازندران به اتمام برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز