خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استان‌های وزارت ارشاد:

فرهنگ ما ریشه در قرآن و ائمه معصومین دارد

بیداری اسلامی که خاورمیانه و شمال آفریقا را گرفته و لرزه بر استکبار انداخته محصول یکی از نعمت‌های بزرگی است که خداوند داده و آن انقلاب اسلامی است.

بابلسر - ایلنا: مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایران کشور قرآنی است و در این کشور بحران فرهنگی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از بابلسر، مهدی محبان در افتتاح مجتمع فرهنگی هنری شهید باهنر، در بابلسر اظهار داشت: ویژگی هفته دولت در این ایام در ماندگاری خدمات زیادی است که در دولت نهم و دهم برای مردم سراسر کشور شکل گرفت و طعم شیرین این آثار نیز مهیا و مشخص است.

وی افزود: بیداری اسلامی که خاورمیانه و شمال آفریقا را گرفته و لرزه بر استکبار انداخته محصول یکی از نعمت‌های بزرگی است که خداوند داده و آن انقلاب اسلامی است.

محبان با اشاره به اینکه دشمن با طرح و نقشه درصدد برانداختن نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دشمن از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون طرح و برنامه‌های زیادی را راه‌اندازی کرده تا بتواند این انقلاب را از بین ببرد یا به انزوا بکشاند.

وی مقاومت در برابر توطئه دشمنان را وظیفه همه مردم ایران دانست و افزود: اینکه ملت ایران توانسته تاکنون در برابر همه توطئه‌های دشمنان مقاومت کند از نعمات خداوند است پس وظیفه ما در برابر این نعمات الهی شکرگزاری است.

مدیرکل استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شکرگزاری واقعی زمانی صورت می‌گیرد که با اعمال و رفتار خود در حفظ و حراست ارزش‌های این انقلاب کوشا باشیم و نیز وظایف خود را به درستی انجام دهیم، افزود: با وجود تمام مشکلات و مسائلی که دشمن برای این نظام به وجود آورد تاکنون بحران فرهنگی پیدا نکردیم چرا که فرهنگ، اعتقادات و باورهای ما ریشه در قرآن و ائمه معصومین دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز