خبرگزاری کار ایران

شهردار آمل خبر داد:

بزودی سی و یكمین پارك شهر آمل بنام پارك لادن افتتاح می شود

این پارك در مدت 90 روز به همت مدیر عامل و پرسنل سازمان پاركها و فضای سبز و مسئول واحد حفاری- امانی شهرداری و سایر عوامل وی با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ریال در آینده ای نزدیك افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

آمل - ایلنا: شهردار آمل از افتتاح سی و یكمین پارك (بیست و سومین پارك محله) شهر آمل بنام پارك لادن در آینده ای نزدیك خبر داد و گفت: ساخت چنین پارک های محله ای در روحیه خانواده ها و فرزندانشان اثر زیادی دارد که هرگاه محیط خانه باعث خستگی روحی آنها می شود با حضور در چنین مکانهایی روحیه خانواده ها تقویت شده و موجب نشاط در فرزندان می شود و امیدواریم با یاری خداوند متعال، تلاش مجموعه شهرداری و حمایت و همكاری شهروندان فهیم آملی در آینده شاهد ایجاد چنین فضاهای تفریحی بیشتری باشیم.

به گزارش ایلنا از آمل، احمد امیرسلیمانی شهردار آمل مساحت این پارک را حدود 5 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این پارك در بلوار شهید منفرد نیاكی، انتهای شهرك نبوت در حال احداث می باشد كه با استقبال خوب شهروندان نیز روبرو شده و در سالجاری این دومین پارك محله ای است كه بزودی به بهره برداری خواهد رسید و ایجاد پارک های محله ای سطح شهر با توجه به استقبال شهروندان از اولویتهای این شهرداری است.

امیرسلیمانی افزود: این پارك در مدت 90 روز به همت مدیر عامل و پرسنل سازمان پاركها و فضای سبز و مسئول واحد حفاری- امانی شهرداری و سایر عوامل وی با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ریال در آینده ای نزدیك افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

شهردار آمل با اشاره به توسعه پارك های محله ای به منظور سهولت دسترسی شهروندان و گذران اوقات فراغت و استراحت گفت: تفریحات سالم یكی از نیازهای مهم روحی و جسمی هر شهروند بوده و جامعه نیازمند شادی و نشاط است و همه ی سعی مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل بر آنست تا این نیازها را یكی پس از دیگری برآورده سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز