خبرگزاری کار ایران

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران:

مطالبات بازیكنان و كادر فنی تیم نساجی مازندران پرداخت خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۸

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: با درایت و نظر مساعد مالك باشگاه، مطالبات مالی بازیكنان و كادر فنی تیم در آینده ای نزدیك پرداخت شده و این نگرانی عمده باشگاه برطرف خواهد شد.

ایلنا-قائمشهر: قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: با درایت و نظر مساعد مالك باشگاه، مطالبات مالی بازیكنان و كادر فنی تیم در آینده ای نزدیك پرداخت شده و این نگرانی عمده باشگاه برطرف خواهد شد.

به گزارش ایلنا،محمدحسین حیدرزاده ‌روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هزینه كردن در شرایط فعلی فوتبال ایران هیچ بازخوردی برای سرمایه گذاران و تیم های خصوصی ندارد اما با توجه به علاقه مندی ‌مهدی پرهام ‌مالك باشگاه، مشكلی برای پرداخت بدهی های باشگاه وجود ندارد.

وی بیان داشت: با پرداخت این مطالبات، نساجی با آرامش خاطر وارد تعطیلات نیم فصل می شود كه امیدواریم با درایت كادر فنی، در نیم فصل دوم با قدرت بیشتر مسابقات را آغاز كنیم.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران افزود: همچنین با نظر كادر فنی در زمان تعطیلات نیم فصل و فرصت قانونی برای جذب بازیكن، چند بازیكن جدید را با هدف ترمیم نقاط ضعف تیم به خدمت خواهیم گرفت.

حیدرزاده به حضور پرهام در سمت معاون اقتصادی باشگاه استقلال تهران اشاره كرد و گفت: این انتصاب نباید موجب نگرانی برای هواداران نساجی باشد و بدون تردید پرهام از این موقعیت برای تقویت بیشتر نساجی استفاده خواهد كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز