خبرگزاری کار ایران

بخشدار مركزی آمل:

دهیاران به تقویت توانمندی‌های روستاهای خود بپردازند

کد خبر : ۲۱۱۵۲

دهیاران بخش باید به شناسایی هر كدام از این پتانسیل ها پرداخته و به رشد و شكوفایی آن بپردازند.

ایلنا-آمل: بخشدار مركزی آمل گفت: دهیاران به بخش توانمندی های روستاهای خود توجه و به تقویت آن بپردازند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نصیری در نشست فرماندار آمل با دهیاران بخش مركز آمل با اشاره به اینكه روستاهای بخش مركزی از پتانسیل های خوبی در بخش گردشگری، تولیدی، صنعتی و فرهنگی برخوردار است، یادآور شد: دهیاران بخش باید به شناسایی هر كدام از این پتانسیل ها پرداخته و به رشد و شكوفایی آن بپردازند.

وی با بیان اینكه آنها باید جهت توسعه روستایی با اعضای شوری محل خود ارتباط تنگاتنگی داشته باشند، اظهار داشت: امور روستایی در دست دهیار است و مردم باید از وظایف دهیاران آگاهی كامل داشته باشند.

نصیری با تاكید براینكه هر كدام از دهیاران بخش مركزی عملكرد خود را به طور ماهانه به خود بخش گزارش دهند، اذعان داشت: آنها موظفند گزارش عملكرد روستاهای خود در موارد خدماتی، حوادثی و مسائل مختلف دیگر به بخشداران ارائه دهند.

بخشدار مركزی آمل با اعلام اینكه تاكنون طرح جامعی از روستاهای بخش مركزی صورت نگرفته، افزود: عدم ارائه طرح جامع موجب ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها می شود.

وی تصریح كرد دهیاران باید فضایی را به لحاظ بافت روستایی ارائه دهند تا 10 سال آینده مشكلی جهت ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها ایجاد نشود.

نصیری با اشاره به اینكه بخش مركزی با وجود واحدهای تولیدی، صنعتی، و كارخانجات بیشتری مشكل در بخش بیكاری مواجه است، تصریح كرد: دهیاران می توانند با ارتباط تنگاتنگ با مسئولان دستگاه های ذی ربط و توجه به مسائل فرهنگی، اقتصادی و گردشگری به توسعه پایدار روستاها و كاهش معضل بیكاری شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز