خبرگزاری کار ایران

مدیر كل حمل و نقل و پایانه های مازندران خبرداد:

كاهش تلفات برون شهری محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۷

در 6 ماهه اول سالجاری تلفات برون شهری و روستایی محورهای مواصلاتی استان مازندران با كاهش 6/8 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.

ایلنا - ساری: در 6 ماهه اول سالجاری تلفات برون شهری و روستایی محورهای مواصلاتی استان مازندران با كاهش 6/8 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.

به گزارش ایلنا از ساری، مجید رضا نصراله نژاد،مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران خاطر نشان كرد:از حیث كاهش تلفات برون شهری در شش ماهه اول سالجاری استان مازندران در جایگاه پنجم نسبت به سایر استان های كشور قرار گرفت و این جایگاه پیشرفت 13 پله ای نسبت به 5ماهه قبل داشته است.

وی افزود:عمده كاهش فوتی نسبت به سال گذشته،در شهریور ماه 91 با مقدار 31درصد نسبت به سال گذشته رخ داده است.

مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران تصریح كرد: در مجموع شش ماه، متوفیات برون شهری با كاهش 3/8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همرا بوده است. و در محورهای روستایی،مازندران با كاهش 12درصدی نسبت به سال گذشته در جایگاه سیزدهم قرار گرفته است.

 نصراله نژاد در پایان اظهار داشت: در مجموع تلفات برون شهری و روستایی،استان مازندران با كاهش 6/8 درصد نسبت به سال گذشته در میان كلیه استان های كشور رتبه دهم را داراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز