خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

1416 روستاهای مازندران از نعمت گاز بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۶۴

تاکنون 76 درصد از ضریب روستاهای مازندران پروژه گازرسانی صورت گرفته است./ دو شهر فریم و کیاسر با نیاز 130 میلیارد ریال در حال مطالعه و مشاوره است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز منطقه‌ای مازندران گفت: تاکنون ۱۴۱۶ روستاهای مازندران از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا از آمل، محسن عرب‌مقصودی در مراسم بهره‌برداری پروژه گازرسانی پنج روستای بخش دابودشت در گفت‌وگو با ایلنا با اعلام اینکه براساس سرشماری سال ۹۰ مازندران دارای دو هزار و ۹۲۱ روستا اعلام شده است، اذعان داشت: از این تعداد یک هزار و ۸۵۳ روستاهای مازندران در دست فنی تاسیسات نزدیک است و مابقی بافاصله در دست مطالعات قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۶ درصد از ضریب روستاهای مازندران پروژه گازرسانی صورت گرفته، تصریح کرد: هم‌اکنون ۳۳۸ روستا در دست پیمانکار با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال است.

عرب‌مقصودی با تاکید براینکه تا پایان کار این پروژه‌ها نیاز به ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، اظهار داشت: با بهره‌مندی این تعداد از روستا ضریب نفوذی گاز استان به ۸۸ درصد ارتقا خواهد یافت.

این مسئول با اشاره به اینکه مطالعات ۱۰۶ روستای مازندران هم‌اکنون در دست اجراست، تصریح کرد: برای اجرای عملیات گازرسانی این روستا‌ها اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی از بهره‌مندی نعمت گاز ۴۸ شهر ۵۸ شهر مازندران خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه گازرسانی دو شهر رینه و گزنگ آمل در دست اجرا و سه شهر مرزن‌آباد، گتاب، آلاشت در دست مطالعات است.

عرب‌مقصودی با بیان اینکه هم‌اکنون ضریب نفوذ شهری ۹۸/۷ درصد است که با بهره‌برداری این پروژه ۵ شهر ضریب آن به ۹۹/۲ درصد می‌رسد، ابراز داشت: دو شهر فریم و کیاسر نیز با نیاز ۱۳۰ میلیارد ریال در حال مطالعه و مشاوره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز