خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در تیراندازی با کمان مازندران؛

بانوی کماندار مازندرانی در جمع 10 نفر برتر کشور حضور یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۳۵

برای اولین بار در تاریخ تیراندازی با کمان مازندران کوثر حسن پور در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در جمع 10 نفر برتر حضور یافت.

ایلنا: حسین فرهادی سرپرست هیات تیراندازی با کمان مازندران اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ تیراندازی با کمان مازندران کوثر حسن‌پور در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در جمع ۱۰ نفر بر‌تر حضور یافت.

به گزارش ایلنا از ساری، رئیس هیأت تیر اندازی با کمان مازندران عنوان داشت: در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور که در شهرستان یزد برگزار شد هیأت تیراندازی با کمان مازندران در هر دو رده سنی کماندار به این مسابقات اعزام کرد.

حسین فرهادی با بیان اینکه در این مسابقات ۱۵ استان کشور حضور داشتند گفت: با توجه به هزینه‌های فراوانی که برای توسعه و رشد ورزش تیراندازی با کمان وجود دارد تعداد زیادی از استان‌ها نتوانستند در رده‌های پایه ورزشکاران را پرورش داده و به این مسابقات اعزام نمایند.

وی تصریح کرد: در تیم اعزامی به این مسابقات کوثر حسن‌پور و پیمان بابائی از قائم شهر و مهداد نصیرشعیبی از تنکابن حضور داشتند که مربیگری تیم را علی غمگین و سرپرستی تیم راسیدهادی می‌رکریمی رئیس هیأت تنکابن عهده دار بودند.

فرهادی با بیان اینکه در بخش آقایان هم نتایج راضی کننده بود اظهار داشت: در آینده با سرمایه گذاری در رده‌های پایه شاهد حضور کمانداران بیشتری در مسابقات خواهیم بود و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان مازندران کماندارانی را به تیم‌های ملی معرفی خواهیم کرد.

سرپرست هیأت تیراندازی با کمان مازندران خاطرنشان کرد: در مسابقات جایزه بزرگ تهران که با حضور بیش از ۷۰ ورزشکار برگزار شد. مجید قیدی کماندار ساروی با اختلاف یک امتیاز به مقام سوم نائل شد.

فرهادی همچنین افزود: مجید قیدی کماندار مازندرانی به عضویت تیم ملی جهت حضور در بازیهای کشورهای اسلامی که اواخر شهریور ماه در اندونزی برگزار می‌شود درآمده است.

وی بیان داشت: طبق اعلام فدراسیون تیراندازی با کمان در شهریور ماه مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور را در پیش داریم که با برگزاری مسابقات انتخابی نفرات بر‌تر را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.

سرپرست هیأت تیراندازی با کمان مازندران اظهار داشت: با توجه به اینکه در سالهای گذشته اقدام مؤثری جهت ایجادساختار مناسب در تیراندازی با کمان صورت نگرفته است در این مدت مسئولیت، از هیچ تلاشی برای ایجاد فضائی مناسب و بسترسازی در این رشته مهیج ورزشی دریغ نخواهیم کرد.

فرهادی یادآور شد: با نشست و تعاملاتی که با ادارات و دستگاه های مختلف داشته‌ایم گام‌های مهمی را در جهت توسعه و همگانی کردن تیراندازی با کمان در کنار حمایت از قهرمانان برداشته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز