خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

پروژه گازرسانی به 25 روستای نور افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۲۸

با گازرسانی به این 25 روستا هفت هزار و 169 نفر در قالب دو هزار و 151 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

ایلنا: همزمان با هفته دولت، پروژه گازرسانی به ۲۵ روستای دهستان میانرود شهرستان نور در استان مازندران به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از ساری، محسن عرب مقصودی مدیرعامل شرکت گاز استان در جمع مردم روستای بنفشه ده نور اظهار داشت: برای گازرسانی به این پروژه‌ها حدود ۵۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: با گازرسانی به این ۲۵ روستا هفت هزار و ۱۶۹ نفر در قالب دو هزار و ۱۵۱ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

عرب مقصودی خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به این روستا‌ها ۸۳ هزار و ۱۳۵ متر شبکه اجرا شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفته دولت افزود: آنچه این عزیزان را مقتدای دولتمردان قرار داد خلوص در نیت و عملکرد آن‌ها بود چراکه برای رضای خداوند متعال و خالصانه به مردم خدمات رسانی می‌کردند که انشاا... رهرو شایسته راه این عزیزان باشیم.

عرب مقصودی در ادامه سخنان خودگفت: در هفته دولت امسال ۴۲ پروژه در استان آماده افتتاح شد که ۲۵ روستا مربوط به شهرستان نور است.

مدیرعامل گاز مازندران ادامه داد: فعالیت اجرایی این پروژه‌ها در سال ۱۳۹۰ آغاز شده و علیرغم تحریم دشمنان به لطف خداوند متعال در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

عرب مقصودی افزود: ۲۳۵ هزار متر لوله گذاری در این ۴۲ روستا انجام و ۱۷۷ میلیارد ریال برای انجام این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر یکهزار و ۴۱۶ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، ضریب نفود گاز روستایی در مازندران را ۷۶ درصد عنوان کرد و گفت: انشاا... تا پایان برنامه پنجم توسعه این میزان به ۹۰ درصد افزایش خواهد یافت.

عرب مقصودی یادآور شد: هم اکنون نیز عملیات اجرایی در ۳۳۸ روستای استان جاری است که برای افتتاح این پروژه‌ها نیاز به اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان است.

وی همچنین در خصوص وضعیت گازرسانی شهرستان نور اظهار داشت: در حال حاضر چهار شهر از پنج شهر و ۵۸ روستا از ۹۸ روستای نور گازدار هستند و امروز نیز پروژه گازرسانی به ۲۵ روستای دیگر این شهرستان به بهره برداری رسید.

گفتنی است در این روز پروژه گازرسانی به روستاهای افراده، افرا تخت، امیرآباد، انبارده، انگتارود پایین، ایرکا، باریکلا، بریکلا، بنفشه ده، بوته ده، تسبیح کلا، تنه رز، حاجی کلا، سعادت آباد، سنگتاب، شهرک امام خمینی، علی آباد، فولاد کلا، کچل ده، کنس پا، کیابسر، گیلان ده، می‌رنا، هم صفا و ولیرکان به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز