خبرگزاری کار ایران

تذکر نماینده آستارا به وزیر امور خارجه:

جمهوری آذربایجان از صدور ویزا و مرخصی برای آموزگاران ایرانی خودداری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۳۱

از وزیر امور خارجه می‌خواهم سریعآ در این مورد با دولت جمهوری آذربایجان وارد مذاکره شده و موضوع را حل نمایند و در صورت عدم حل مشکل، انجام اقدامات متقابل در دستور کار خود قرار دهند.

ایلنا: نماینده مردم آستارا؛ نائب رئیس کمیته امنیت ملی دوره نهم مجلس شورای اسلامی امروز یک شنبه 23 تیرماه در صحن علنی تذکری کتبی خطاب به وزیر امور خارجه را قرائت و از اقدام جمهوری آذربایجان مبنی بر خودداری صدور کارت ویزا و کارت اقامت موقت ۸ ماهه برای دبیران و آموزگاران ایرانی انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، متن کامل تذکر صفر نعیمی رز به علی اکبر صالحی که یک نسخه از آن در اختیار نمایندگی خبرگزاری کار ایران در این شهرستان قرار گرفته به شرح ذیر است:

وزیر محترم امور خارجه.

سلام علیکم.

با احترام متاسفانه مطلع شدیم که جمهوری آذربایجان به دنبال ایجاد مشکلات و محدودیت‌های ویزائی برای کارکنان دولتی ایرانی، مدت هشت ماه است که از صدور ویزا و کارت اقامت موقت برای کادر آموزشی مدرسه ایرانی (دبیران و آموزگاران خودداری کرده و به همین دلیل این افراد امکان سفر به ایران و استفاده از مرخصی خود را ندارند. خانواده‌های آنان به اینجانب مراجعه و خواهان رسیدگی به موضوع هستند.

اینجانب از وزیر محترم امور خارجه می‌خواهم سریعآ در این مورد با دولت جمهوری آذربایجان وارد مذاکره شده و موضوع را حل نمایند و در صورت عدم حل مشکل، انجام اقدامات متقابل در دستور کار خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز