خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت خبر داد:

افتتاح بیمارستان افتتاح تقاطع غیرهمسطح و آغاز اجرای مسكن مهر

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۷۵

طی هفته آینده خبرهای خوش دیگری در خصوص سد لاسك و آغاز فاز اول اجرای راه شفت به زنجان اطلاع رسانی خواهد شد.

ایلنا: فرماندار و رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شفت از افتتاح بیمارستان شفت؛ تقاطع غیرهمسطح شفت و آغاز اجرای پروژه مسکن مهر گروهی شهر شفت طی هفته‌های آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از شفت جواد شفیعی ثابت، امروز در نشست فرمانداری شفت، با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس پیگیریهای مستمری که به همراه نماینده مجلس از مدیران استانی داشتیم؛ به یاری پروردگار به زودی شاهد خرید تجهیزات بیمارستان شفت و افتتاح آن خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: طی ۱۸ ماه گذشته تلاش کردیم راههای اصلی شفت تعریض؛ روکش؛ بهسازی و ارتقاء یابد که با آسفالت ۲ کیلومتری مرخال به شادخال تعریض انجام گرفت.

این مسئول، ادامه داد: سپس روکش آسفالت مرخال به سمت شهر شفت تحقق یافت، تعریض و بازسازی پل بدآب به اتمام رسید و طی چند هفته آینده با تلاش شبانه روزی پیمانکار و مدیران مربوطه؛ اولین تقاطع غیرهمسطح محور سراوان به فومن که مربوط به شهرستان شفت می‌باشد به بهره برداری خواهد رسید.

شفیعی ثابت همچنین با بیان اینکه با پیگیری اداره بهزیستی استان و شهرستان مسکن مهر گروهی نیز تعیین پیمانکار شده، ابراز کرد: طی ملاقاتی که با پیمانکار پروژه داشتم مقرر شد پس از تجهیز کارگاه و مقدمات اولیه به زودی کلنگ آغاز پروژه احداث ۴۸ واحد فاز اول مسکن مهر گروهی ویژه ثبت نام کنندگان تحت پوشش بهزیستی و سالمندان در قطعه زمینی که سال گذشته برای مسکن مهر خریداری شده بود آغاز شود که انشاالله مسئولین شهری و مردم همکاری لازم را در این زمینه انجام خواهند داد.

وی بیان داشت: امیدوارم با اجرای پروژه‌های مهم گازرسانی؛ افتتاح بیمارستان؛ بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح؛ آغاز اجرای مسکن مهر گروهی شفت که با همکاری و تعامل مدیران استانی و شهرستانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛ در حال تحقق یافتن می‌باشد بتوانیم شاهد پیشرفت بیشتر شهرستان شفت در آینده باشیم.

ئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان شفت در پایان، تصریح کرد: طی هفته آینده خبرهای خوش دیگری در خصوص سد لاسک و آغاز فاز اول اجرای راه شفت به زنجان اطلاع رسانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز