خبرگزاری کار ایران

عیادت مدیرکل ارشاد گیلان از حسین شمسیان

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۴۱

علی اسماعیل­پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از «حسین شمسیان» روزنامه‌نگار مضروب روزنامه کیهان عیادت کرد.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به نمایندگی از وزیر ارشاد، روز یکشنبه 9تیرماه با حضور در بیمارستان لاهیجان از روزنامه نگار مضروب روزنامه کیهان عیادت کرد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، علی اسماعیل­پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، صبح یکشنبه ۹ تیر ۹۲ بهمراه سرپرست حراست این اداره کل و رئیس اداره ارشاد لاهیجان با حضور در بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان از «حسین شمسیان» روزنامه نگار مضروب روزنامه کیهان عیادت کرد.

وی در این دیدار ضمن ابراز تأسف از حادثه پیش آمده، تأکید کرد: از این گونه اتفاقات در استان کم پیش می‌آید و من به جد ار نیروی انتظامی خواسته‌ام تا پیگیر قضیه باشد.

اسماعیل­پور که به نمایندگی از وزیر ارشاد به عیادت شمسیان رفته بود، با اشاره به تماس تلفنی اخیر خود با وزیر ارشاد، اظهار کرد: دکتر حسینی نیز پیگیر سلامتی و روند درمان این روزنامه‌نگار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: برای تسریع در درمان شمسیان و بهبود شرایط جسمی وی و هرگونه کمک دیگر، کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در پایان برای این روزنامه‌نگار حادثه دیده روزنامه کیهان، آرزوی سلامتی کرد.

حسین شمسیان، روزنامه نگار و وکیل موسسه کیهان، جمعه شب همراه با یکی از دوستانش در شهرستان لنگرود در حال عبور از خیابان، توسط دو نفر که با موتور جلوی آن‌ها را گرفته بودند با چاقو مضروب می‌شود.

وی بر اثر این حادثه از ناحیه ریه مجروح شده و بلافاصله به بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان منتقل و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد که در حال حاضر پزشکان معالج وی، شرایط جسمی و عمومی‌اش را مساعد اعلام کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز