خبرگزاری کار ایران

بازرس کل گیلان خبر داد:

جلوگیری از واگذاری غیرقانونی اراضی توسط یکی از دستگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۹۹

اداره کل بازرسی گیلان از مزایده غیرقانونی و غیرواقعی اراضی 29 هزار مترمربعی در مجاورت دهكده ساحلی كه از طریق یكی از دستگاه‌های اجرائی استان در حال واگذاری بود، جلوگیری کرد.

ایلنا: بازرس کل گیلان گفت: اداره کل بازرسی گیلان  از مزایده غیرقانونی و غیرواقعی اراضی 29 هزار متر مربعی در مجاورت دهكده ساحلی كه از طریق یكی از دستگاه‌های اجرائی استان در حال واگذاری بود، جلوگیری کرد.

 

به گزارش ایلنا از رشت، سید حمید حسینی امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: اصل 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران كه به جایگاه و دو وظیفه مهم و راهبردی سازمان بازرسی تاكید نموده است.

 

به گفته وی  این سازمان در مسیر تقویت نظارت و بازرسی و برای افزایش كارآمدی دستگاه‌های اجرائی به بهره‌گیری از نخبگان علمی و دینی و استفاده از ظرفیت‌های موجود توجه ویژه دارد.

 

این مسئول،خاطر نشان کرد: در راستای تحقق این مهم و با اجرای ماده 11 قانون تشكیل سازمان بارسی كل كشور كه بر امر تشكیل شبكه بازرسان افتخاری و سازمان‌های مردم نهاد تاكید دارد سعی در سالم سازی و افزایش توان مدیران دستگاه‌های اجرائی در استان دارد.

 

حسینی  در ادامه با بیان راهبردهای سازمان در سال آینده كه بر موضوع پیشگیری و تقویت فرهنگ نظارت‌پذیری و قانون گرائی تكیه دارد، تصریح کرد: بازرسی به دنبال مچ‌گیری، امنیتی کردن پرونده‌ها و پرونده‌سازی برای مدیران نبوده و نیست، بلكه به دنبال حراست و صیانت از حقوق مردم از طریق كمك به مدیران این سرمایه‌های نظام است.

 

وی از بازرسی سرزده از بانك‌های انزلی در راستای تكریم ارباب رجوع و نظارت بر نحوه ارایه خدمت به مردم، اقدامات مؤثر در حوزه صیانت از منابع طبیعی، جلوگیری از تصرف غیر قانونی پارك جنگلی 14هكتاری، جلوگیری از تصرف 17 هكتاری اراضی ملی در محدوده شهر كه در حال حاضر به عنوان پارك در حال بهره‌برداری است، به عنوان اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان عنوان کرد.

 

این مسئول،جلوگیری از مزایده غیرقانونی و غیرواقعی اراضی 29 هزار متر مربعی در مجاورت دهكده ساحلی كه از طریق یكی از دستگاه‌های اجرائی استان در حال واگذاری بود، معرفی برخی از مدیران و مسئولین و كاركنان دستگاه‌های اجرائی شهرستان به مراجع قضایی و تخلفات اداری را از دیگر اقدامات بازرسی گیلان در حوزه بندر انزلی ذکر کرد.

 

حسینی  در پایان اظهار امیدواری کرد با رعایت قوانین و ارتقاء و سلامت نظام اداری در استان شاهد مسدود كردن روزنه‌های فساد و بهبود وضعیت كسب و كار و رونق تولید و اشتغال باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز