خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان:

۹۵۰ بقعه و ۲۰ هزار رقبه در گیلان وجود دارد

asdasd

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از وجود حدود ۹۵۰ بقعه و بیش از ۲۰ هزار رقبه در این استان خبر داد.

ایلنا - انزلی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از وجود حدود ۹۵۰ بقعه و بیش از ۲۰ هزار رقبه در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از انزلی، ولی عادلی در گقتگو با خبرنگاران در انزلی با اشاره به آغاز سومین جشنواره فرهنگی ورزشی وقف جام ولایت با شرکت بیش از هزار و ۱۰۰ نفر ورزشکار از سراسر کشور در بندر انزلی، اظهار داشت: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط و شادابی در میان کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه جهت انجام وظایفشان به نحو احسن و به صورت کشوری برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: گیلان سال گذشته در اجرای برنامه رتبه دوم کشور را در سازمان اوقاف به دست آورد و با توجه به آن و تقویت استان پیشنهاد شد تا امسال ما میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان باشیم.

این مسئول ادامه داد: ما هم با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در ورزش و فضای ورزشی استان دیدیم این پیشنهاد را پذیرفتیم، علی رغم اینکه  بار مالی این جشنواره بر دوش سازمان مرکزی است اما امور نیروی انسانی ماهر زیادی را نیز می‌طلبید.

وی با ذکر حدیثی از امام سجاد که فرمودند «در حفظ سلامتی خود کوشا باشید» تاکید کرد: احادیث زیادی داریم که در آن به نقش ورزش و جایگاه آن در اسلام تاکید شده است.

عادلی در پایان با اشاره به حضور خانواده‌های کارکنان سازمان اوقاف در این جشنواره خاطرنشان کرد: ورزش زنان کار مهمی است که خوشبختانه سازمان هم بدان اشراف داشت، آن‌ها نصف جمعیت کشورند و باید به آن توجه شود اما نباید حد و حدود زنان در محیط ورزش به مخاطره افتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز