خبرگزاری کار ایران

مدیر پروژه های آب و فاضلاب در مسکن مهر گیلان مطرح کرد:

کمبود اعتبارات بزرگترین مشکل پروژه های آب و فاضلاب مسکن مهر گیلان

کد خبر : ۴۱۶۷۵

بزرگترین مشکل اجرای پروژه ها در شهرهای سیاهكل، لوشان، رودبار و رستم آباد و املش کمبود شدید اعتبارات است.

ایلنا- رشت: مدیر پروژه‌های آب و فاضلاب در مسکن مهر گیلان در گزارشی آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر استان را اعلام و تاکید کرد: در اجرای تأسیسات زیربنایی آب و فاضلاب مسکن مهر گیلان از برنامه زمانبندی جلو‌تر هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، هوشنگ‌پور شعبان در نشست شرکت آب و فاضلاب گیلان در این رابطه، اظهار کرد: این شرکت توانسته است با بسیج همه امکانات و نیروی انسانی متعهد و تلاشی شبانه روزی بر اساس تعهدات خود نسبت به اجرای تاسیسات زیربنائی آب و فاضلاب در کلیه پروژه‌های مسکن مهر استان اقدام کند.

به گفته وی، در اکثر شهر‌ها زود‌تر یا همزمان با پیشرفت واحدهای مسکونی و برنامه زمانبندی ارائه شده برای بهره برداری از واحدهای مسکونی نسبت به واگذاری انشعابات آب و فاضلاب اقدام نماید.

این مسئول در موردآخرین وضعیت نصب انشعابات، خاطر نشان کرد: هم اکنون در شهرهای خمام، صومعه سرا و رضوانشهر کلیه انشعابات آب و فاضلاب نصب و در شهرهای رودسر، کلاچای، بندرکیاشهر و بندرانزلی ضمن نصب انشعابات آب و فاضلاب بر اساس برنامه زمانبندی ارائه شده در فاز اول بهره برداری، آماده نصب کلیه انشعابات هستیم.

پور شعبان در مورد اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب مسکن مهر رشت نیز، ابراز کرد: در سایت مسکن مهر رشت ضمن نصب بیش از ۱۸۰۰ واحد انشعابات آب و فاضلاب، آماده نصب انشعابات بر اساس سیاست‌های شورای مسکن استان برای واحدهای مسکونی هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر درمسکن مهر رشت مخزن زمینی ۱۵ هزار مترمکعبی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد درحال احداث است و اجرای خطوط انتقال و رینگ آب بطول ۱۳۴۰۴ متر با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصد ادامه دارد.

مدیر پروژه‌های آب و فاضلاب در مسکن مهر گیلان، بیان داشت: همچنین پیشرفت فیزیکی اجرای خط انتقال فاضلاب تا محل تصفیه خانه فاضلاب بطول سه هزار و ۳۰۰م‌تر نیز ۷۰ درصد و پیشرفت فیزیکی ایستگاه پمپاژ فاضلاب ۳۵ درصد است.

پور شعبان، متذکر شد: انشعابات آب و فاضلاب نصب و اقدامات لازم برای تست، تکمیل و آماده بهره برداری بیش از ۱۲۰۰۰ متر از شبکه‌های آب کار شده قبلی انجام شده، این درحالی است که بیش از ۸۰۰۰ متر خطوط انتقال و شبکه‌های فاضلاب قبلی برای آماده بهره برداری نمودن مورد ویدئو متری قرار گرفته است.

وی همچنین درمورد اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب و نصب انشعابات مربوطه در شهرهای سیاهکل، لوشان، رودبار و رستم آباد و املش گفت: طراحی و برآورد اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب شهرهای یاد شده و همچنین نصب انشعابات مربوطه توسط این شرکت صورت گرفته و آماده اجرای آن‌ها هستیم.

این مسئول، اذعان کرد: در شهر املش نیز عملیات خط انتقال آب و شبکه‌های داخلی به اتمام رسیده و طی هفته آینده عملیات توسعه شبکه فاضلاب شروع خواهد شد.

پور شعبان اظهار امیدواری کرد تا دهه مبارک فجر سال جاری مجموع عملیات با نصب انشعابات مربوطه در فاز اول بهره برداری به اتمام رسد.

وی بزرگ‌ترین مشکل اجرای پروژه‌ها در شهرهای مذکور را کمبود شدید اعتبارات اعلام کرد و گفت: اعتبارات دریافتی بابت نصب انشعابات کمتر از ۳۰ درصد اعتبارات مورد نیاز را پوشش می‌دهد به ویژه در بخش اجرای پروژه‌های فاضلاب که اجرای آن‌ها سخت و بسیار پر هزینه است، عنوان کرد.

مدیر پروژه‌های آب و فاضلاب در مسکن مهر گیلا ن در پایان، تصریح کرد: امیدواریم با کمک مسئولین استان و تخصیص اعتبارات بیشتر سرعت کار نیز افزایش چشمگیرتری داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز