خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آستارا خبر داد:

توقیف دو دستگاه موتورسیكلت 1000 سی سی در آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۸۹

اكیپ های عملیاتی پلیس امنیت عمومی بر اساس این اطلاعات با هماهنگی مقام قضایی از محل اختفاء موتور سیكلت ها بازدید نموده و ضمن كشف دو دستگاه موتور سیكلت 1000 سی سی، صاحبان آنان را به اتهام ناهنجاری صوتی دستگیر كردند.

ایلنا- آستارا: رئیس پلیس  آستارا از توقیف دو دستگاه موتورسیكلت با قدرت بیش از 1000 سی سی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، نادر خورسند امروز با اعلام این خبر در تشریح  آن،اظهار کرد: پلیس امنیت عمومی  آستارا در اجرای نگرانی مردمی مبنی بر ایجاد صدای ناهنجار موتور سیكلت ها در شب، موضوع را جهت بازگرداندن آسایش و حق قانونی مردم مورد بررسی خود قرار دادند.

وی ادامه داد : پلیس امنیت عمومی این شهرستان پس از انجام تحقیقات و بررسی ها لازم متوجه شد كه دو شخص با تردد موتور سیكلت هزار سی سی موجبات ناامنی شهروندان را به وجود می آورند.

این مسئول،بیان داشت: پلیس امنیت عمومی در سیر بررسی های خود صاحبان این موتور سیكلت ها را شناسایی و از محل اختفاء موتور سیكلت ها آگاه شدند.

خورسند ابراز کرد: اكیپ های عملیاتی پلیس امنیت عمومی بر اساس این اطلاعات با هماهنگی مقام قضایی از محل اختفاء موتور سیكلت ها بازدید نموده و ضمن كشف دو دستگاه موتور سیكلت 1000 سی سی، صاحبان آنان را به اتهام ناهنجاری صوتی دستگیر كردند.

وی در پایان با اعلام اینكه این پرونده هم اینك در دست بررسی می باشد، خاطر نشان كرد: ارزش تقریبی این دو موتور سیكلت در حدود 50 میلیون تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز