خبرگزاری کار ایران

نماینده شفت و فومن در مجلس:

کارهای رئیس جمهوری غیرقابل پیش بینی است

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۵۴

بحث دارو و تامین آن از دغدغه های جدی دست اندرکاران بهداشت و درمان کشور و نیز مردم محسوب می شود/ در خصوص حضور زنان در كابینه از خود احمدی نژاد سئوال كنید!

ایلنا-  شفت: نماینده مردم شفت و فومن در مجلس  اقدامات و کارهای رئیس جمهوری را غیر قابل پیش بینی دانست و اظهار کرد: واقعیت امر این است در این شرایط حساس دولت نیاز به ثبات و آرامش دارد.

 ناصر عاشوری قلعه رودخانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در شفت و در واکنش به برکناری وزیر بهداشت توسط رئیس جمهوری تصریح کرد: بحث دارو و تامین آن از دغدغه های جدی دست اندرکاران بهداشت و درمان کشور و نیز مردم محسوب می شود.

وی تاکید کرد: حداقل شش ماه مانده به پایان عمر دولت دهم باید شرایط را طوری مدیریت کنیم که مردم کمترین آسیب را  ببینند، چون  بخشهای بهداشت و غذای مردم دو مسئله اولویت دار کشور  هستند كه به امنیت ملی ایران  باز می‌گردند و مقوله بسیار مهمی به شمار می آید.

این مسئول برکناری وزرا را حق قانونی رئیس جمهوری خواند و تاکید کرد: خانم دستجردی عزل شده و امید است احمدی نژاد یک فرد شایسته و توانمند را از حوزه بهداشت و درمان به مجلس معرفی کند كه در غیر این صورت خلاف آئین نامه داخلی مجلس و قانون است.

عاشوری قلعه رودخانی اذعان کرد: کسی که سرپرست وزارت خانه ای می شود حداکثر باید سه ماه سرپرستی آن را بر عهده بگیرد و انتخاب شخصی دیگر برای سه ماه دیگر را بعید می دانم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا رئیس جمهوری موافق حضور زنان در کابینه خود نبود، متذکر شد: این سئوال باید از احمدی نژاد پرسیده بشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز