خبرگزاری کار ایران

امروز؛

ناصر عاشوری قلعه رودخانی رئیس مجمع نمایندگان گیلان شد

کد خبر : ۱۹۹۵۱

ر جلسه امروز مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی،ناصر عاشوری قلعه رودخانی با رای اعتماد همکاران خود به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان در دوره نهم فعالیت خانه ملت انتخاب شد.

ایلنا - رشت: در جلسه امروز مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی،ناصر عاشوری قلعه رودخانی با رای اعتماد همکاران خود به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان در دوره نهم فعالیت خانه ملت انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از گیلان، در این جلسه،حمیدرضا خصوصی  ثانی نماینده  جدید مردم صومعه‌سرا  در مجلس شورای به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان برگزیده شد.

محمد مهدی رهبری املشی و ناصر عاشوری قلعه رودخانی از ابتدای شروع به کار دوره جدید مجلس شورای اسلامی به ترتیب عهده دار سمتهای ریاست و دبیری مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت را برعهده داشتند.

گفتنی است شروع به کار محمد مهدی رهبری املشی در دوره اخیر مجلس شورای اسلامی با چالشهایی از جمله عدم هیچیک از نمایندگان استان در خانه ملت،درخواست و موافقت رهبری املشی برای تشکیل استان جدید ساحلی (شرق گیلان و غرب مازندران)با محوریت املش و رودسر(حوزه انتخابیه خود) و نیز عدم ارتباط مناسب و تلفنی با اصحاب رسانه های مکتوب از جمله خبرگزاریها مواجه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز