خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

تردد خودروهابا پلاک منطقه آزاد انزلی در تمام مناطق گیلان در دستور کار قرار دارد

به مناسبت هفته دولت بهره برداری از سه پروژه با اعتبار 16میلیارد و 700میلیون ریال با حضور استاندار گیلان در شهرستان رودبار آغاز شد.

ایلنا - رودبار: به مناسبت هفته دولت بهره برداری از سه پروژه با اعتبار 16میلیارد و 700میلیون ریال با حضور استاندار گیلان در شهرستان رودبار آغاز شد..

به گزارش خبرنگار ایلنا از رودبار،پ روژه های کانالهای بتونی شالیزارهای رستم آباد به طول 3/5کیلومتر و با 5میلیارد و 200میلیون ریال هزینه برای استفاده بهینه از آب کشاورزی در سطح 200 هکتار ار شالیزاریهای شمام رستم آباد، افتتاح گلزار شهدای گمنام شهر رودبار با 200متر مربع زیر بنا و 2 میلیاردریال هزینه که یك میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و یك میلیارد ریال آن از محل اعتبارات شهرداری بوده است.

همچنین بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه پیام نور منجیل با هزار و 831 متر مربع زیربنا که هزار و 250 متر مربع سالن ورزشی و581 متر مربع آن ساختمانهای جانبی مکمل هستند با 9 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه از محل اعتبارات متمرکز دانشگاه پیام نور، پروژه هایی بودند که به دست استاندار و با حضوررییس سازمان جهاد کشاورزی استان، امام جمعه رودبار، فرماندار و روسای ادارات و نهادهای شهرستان و جمعی از مردم به بهره برداری رسید.

در حاشیه مراسم بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه پیام نور، استاندار گیلان با اشاره به آخرین هفته دولت برای دولت دهم گفت: در شهرستان رودبار پروژه‌های خوبی به نتیجه می‌رسد که نوید بخش توسعه شهرستان است.

وی رودبار را دارای ویژگیهای خاص همچون پیشانی ورودی استان، جایگاه ویژه صنعتی، گردشگری و کشاورزی عنوان کرد و گفت: باید از سرمایه گذار در شهرستان رودبار حمایت شود.

وی اذعان کرد: همچنین موضوع عوارضی که برای شهروندان رودباری مشکلاتی را ایجاد کرده است هر چه سریعتر با مکاتبه با وزارت راه وشهرسازی باید حل شود.

سعادتی در خصوص توسعه حوزه منطقه آزاد تجاری گفت: با توجه به اینکه قانون محدوده منطقه آزاد را 50 کیلومتر تعریف کرده است برای توسعه آن به کل استان باید از دولت مصوبه اخذ کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز