خبرگزاری کار ایران

امتناع رییس بنیاد شهید از پاسخگویی به خودکشی یک جانباز

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۱۹

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در ارتباط با این خبر می‌گوید که تا کنون چنین خبری را ندیدم و خبری در مورد خودکشی جانباز در فراکسیون دریافت نشده و در مورد آن بحثی نداشتم.

ایلنا: چندی پیش وبلاگ جانبازان شیمیایی از خودکشی جانبازی خبر داد که مسئولان بنیاد شهید استان گلستان این جانباز را بیمار روانی معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حیدر نوری جانباز ۲۵ درصد شیمیایی اعصاب و روان از اهالی روستای پیرواش گرگان بود که به زندگی خود خاتمه داد. جسد این فرد در منزل شخصی‌اش در بلوار کاشانی گرگان توسط دخترش پیدا شد که خود را از پله‌های ساختمان حلقه آویز کرده بود.

گفته می‌شود متوفی که از مشکلات روانی رنج‌ می‌برده چندی قبل به بنیاد شهید مراجعه کرده بود که به صورت پرخاشگرانه و عصبی در حالی که میله‌ای در دست داشت، پس از مصدوم کردن نگهبان اداره، به واحدهای دیگر مراجعه و همچنین شیشه‌های درب ورودی را شکسته بود.

وی همچنین اقدام به فحاشی و ناسزا گفتن در آن زمان کرد که با پیگیری‌های لازم، بنیاد اقدام به قطع حقوق وی کرد که به احتمال فراوان مشکلات و فشارهای مالی و روحی و روانی باعث خودکشی این فرد شده است.

حدود یک ماه قبل نیز یکی دیگر از جانبازان قصد خودسوزی با بنزین در مقابل ساختمان بنیاد شهید داشت که به علت عمل نکردن سنگ فندک موفق به این اقدام نشد و مامورین نیروی انتظامی حاضر در محل، در مراحل بعدی مانع از ادامه کار وی شدند.

به گزارش ایلنا به دنبال انتشار این خبر عباس پوریانی دادستان انقلاب استان گلستان در جمع خبرنگاران خبر خودکشی یک جانباز در گرگان را تایید کرد.

وی گفت: در ارتباط با خبر خودکشی یک جانباز باید بگویم متاسفانه این اتفاق افتاده است و البته اطلاعات بیشتر در ارتباط با این موضوع را باید پیگیری کرد‌.‌

در پی پیگیری موضوع خودکشی این جانباز گلستانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان از پاسخگویی در این رابطه خودداری کرد.

همچنین اسماعیل کوثری رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با این خبر گفت: تاکنون چنین خبری را ندیدم و خبری در مورد خودکشی جانباز در فراکسیون دریافت نشده و در مورد آن بحثی نداشته‌ایم.

مجتبی رحماندوست نایب رییس این فراکسیون نیز در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: در مورد این موضوع سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس نهم باید اظهار نظر کند و بنده در جریان این رخداد نیستم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز