خبرگزاری کار ایران

نماینده سابق بویراحمد و دنا:

گوش دادن به حرام همسنگ خوردن مال حرام است

کد خبر : ۸۸۶۸۰

حفظ زبان، گوش، چشم و تمامی جوارح از تمامی آلودگی‌ها بر فرد روزه‌دار واجب بوده و نباید این اعضاء به آلودگی ها مبتلا شوند.

ایلنا: نماینده بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با قرائت آیه‌ای از هدیه الهی پرودگار متعال، اظهارداشت: گوش دادن به هرچیزی که حرام است و می‌بایست از آن دوری کرد اگر دوری از آن صورت نگیرد همانند خوردن مال حرام بوده و می‌توان گفت همسنگ آن است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «ستار هدایتخواه» در نشست هفتگی اخلاق و تربیت اسلامی در مسجد امام علی (ع) شهرک امام حسین (ع) یاسوج گفت: براساس آیات کلام وحی، گوش دادن به هرچیز حرامی مانند خوردن مال حرام بوده پس می‌طلبد مومنین در این باره دقت‌های لازم را داشته باشند.

وی باتشریح وظایف روزه داران درماه مبارک رمضان، بیان داشت: اگر فردی یک روز بطور عمد روزه خود را ترک کند ایمان از وجود او رخت بر می‌بندد.

عضو جبهه پایداری افزود: حفظ زبان، گوش، چشم و تمامی جوارح از تمامی آلودگی‌ها بر فرد روزه‌دار واجب بوده و نباید این اعضاء به آلودگی‌ها مبتلا شوند.

هدایتخواه با بیان اینکه سفارش‌های ویژه‌ای از سوی پروردگار متعال و ائمه به روزه‌داران شده، خاطرنشان کرد: به‌غیر از پرهیز از آلودگی‌ها، خوردن اندک خوراک حلال در هنگام سحر و افطار از دیگر سفارش‌های دین ما است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز