خبرگزاری کار ایران

رئیس هئیت فوتبال كهگیلویه و بویراحمد:

اداره ورزش كهگیلویه و بویراحمد کاسه داغتر از آش شده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۳۴

آقایان می خواهند با دخالت در انتخابات مشكلاتی را كه برای سه استان مركزی،فارس و كرمانشاه بوجود آمد برای ما هم ایجاد كنند و ما این اجازه را نخواهیم داد.

ایلنا - یاسوج: رئیس هئیت فوتبال كهگیلویه و بویراحمد از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان این استان بخاطر دخالت در انتخابات این هئیت بشدت انتقاد كرد.

" سید پرویز موسوی " در گفتگو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: اینكه سازمان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با نشر اگهی در روزنامه امید مردم قصد برگزاری انتخابات هئیت فوتبال را دارد خلاف قانون است.

وی با بیان اینکه دوستان ما در اداره ‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هنوز نمی‌دانند که چهار سال پیش و بر اساس دستورالعمل فیفا قوانین فوتبال کشور تغییر کرده، اظهارداشت: به همین دلیل فدراسیون فوتبال از دستگاه ورزش استقلال پیدا کرده است.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: اداره ورزش و جوانان نه حق نامنویسی کاندیداها و نه حق برگزاری مجمع را دارد و طبق اساسنامه هیئت‌های استانی باید این کار را انجام دهند که البته ورزش و جوانان یک نماینده برای نظارت بر نامنویسی کاندیداها دارد.

موسوی با ادامه انتقادات خود از برخی مسوولان اداره کل ورزش و جونان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: آقایان می خواهند با دخالت در انتخابات مشكلاتی را كه برای سه استان مركزی،فارس و كرمانشاه بوجود آمد برای ما هم ایجاد كنند و ما این اجازه را نخواهیم داد.

رئیس هئیت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به نام یا افرادی که قصد اخلال در برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان را دارد، خاطرنشان کرد: آقایان اول اساسنامه را بخوانند بعد دخالت كنند.

وی گفت: ما اساسنامه را چندین بار برای مدیركل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ارسال كردیم كه وجود دست های پشت پرده مانع شد كه اساسنامه به مدیر كل ورزش و جوانان برسد و حتی نامه های ارسالی مدیر كل هم به علت و جود دست های پشت پرده به ما نمی رسد.

این مسوول ورزشی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آقایان در روزنامه امید مردم اساسنامه 9 سال پیش را برای احراز صلاحیت رئیس هئیت فوتبال منتشر كردند.

موسوی گفت: دوستان اهداف شخصی خود را در این ارتباط پیگیری می كنند تا شخص مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد معتقدست اداره ورزش و جوانان وظیفه اصلی خود را فراموش كرده و به كارهای كه به این اداره كل ارتباطی ندارد دخالت می كند.

موسوی افزود: این دوستان اگر راست می گویند چرا به هئیت های ورزشی تاكنون ریالی پرداخت نكرده اند ولی به خودشان اجازه دخالت در اموری كه به آنها ارتباطی ندارد می دهند.

پیشکسوت فوتبال كهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد فدراسیون فوتبال در انتخابات مجمع مستقل عمل می كند و به اداره ورزش و جوانان اجازه دخالت نمی دهد.

موسوی گفت: برخی كه در اداره كل اسم كارشناسی را برای خود یدك می كشند چرا قوانین جدید را مطالعه نمی كنند كه بدانند این انتخابات ربطی به اداره ورزش و جوانان ندارد و اطلاعات بعضی از معاونین در اداره ورزش و جوانان در حوزه ورزش بسیار ناچیز است.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره ورزش و جوانان كاسه داغتر از آش شده در صورتی كه اینان اگر دلسوز بودند به هئیت های اداره ورزش و جوانان سر و سامان می دادند و این درحالیست كه در طول سال گذشته كمكی به هیات های مختلف ورزشی نشده است.

وی با اظهار تاسف از اینکه بعد از ادغام سازمان جوانان با تربیت بدنی اداره ورزش و جوانان رسالت اصلی خود را كه رسیدگی به جوانان و ورزش است بطور كلی فراموش كرده است، بیان داشت: در صورتیكه آمار نشان می دهد در طول یكسال گذشته بیشترین مرگ و میر در سنین 17 تا 26 سالگی رخ داده كه بخشی از آن ناشی از اعتیاد، فقر، سرقت و سرخوردگی است.

موسوی با تاکید بر انتقادات خود از عملکرد کنونی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، یادآورشد: نمی دانم چرا این اداره کل فقط شعار می دهد و آسیب شناسی نمی كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز