خبرگزاری کار ایران

شهردار یاسوج:

شرکت‌های خدمات‌رسان بدهی‌های خود را به شهرداری پرداخت نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۰

ما به شرکت گاز پیشنهاد می دهیم بدهی های خود را از مطالبات شهرداری کسر و مابقی بدهی های خود را برای عمران و آبادانی شهر به این نهاد مردمی پرداخت کند.

ایلنا: شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت نشدن عوارض شهرداری این شهر از سوی شرکت‌های خدمات رسان با عنوان «حق الارض معابر» اظهار گله‌مندی کرد.

«قباد نگین تاجی» به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه به‌رغم تمامی مکاتبات انجام شده با شرکت‌های خدمات‌رسان مانند شرکت گاز، آب، برق و مخابرات در مرکز استان برای پرداخت «حق الارض معابر»، این شرکت‌ها به هیچ عنوان حاضر به پرداخت این مصوبه قانونی به شهرداری یاسوج نیستند.

وی با تشریح مصوبه قانونی «حق الارض معابر»، اظهارداشت: بر اساس این قانون، تمامی شرکت‌های خدمات‌رسان باید در ازای استفاده از معابر شهری، مبالغی را به شهرداری پرداخت کنند.

شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهر یاسوج تنها شهری در کشور است که این قانون در آن اجرا نمی‌شود و برخی شرکت‌ها مانند گاز از شهرداری ادعای طلبکاری نیز می‌کنند.

نگین تاجی با رد ادعای شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر بدهی ۹ میلیارد تومانی CNG‌های شهرداری به این شرکت، خاطرنشان کرد: ما این عدد را قبول نداریم و معتقدیم این عدد هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده و از سویی شرکت گاز به‌دلیل استفاده از معابر براساس قانون «حق الارض معابر» عددی معادل هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شهرداری یاسوج بدهکار است.

وی گفت: ما به شرکت گاز پیشنهاد می‌دهیم بدهی‌های خود را از مطالبات شهرداری کسر و مابقی بدهی‌های خود را برای عمران و آبادانی شهر به این نهاد مردمی پرداخت کند.

شهردار یاسوج از سایر شرکت‌های خدمات‌رسان آب، برق و مخابرات کهگیلویه و بویراحمد نیز خواست نسبت به پرداخت بدهی‌های خود براساس قانون «حق الارض معابر» سریع‌تر اقدام کنند.

نگین تاجی افزود: با پرداخت بدهی‌های این شرکت‌ها به شهرداری یاسوج شاهد کاهش چشمگیر بدهی‌های این نهاد در بخش‌های دیگر خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز