خبرگزاری کار ایران

استاندار كرمانشاه:

كرمانشاه در توسعه كشاورزی از استان‎های موفق است

asdasd

استان كرمانشاه در طرح جامع توسعه كشاورزی در بسیاری از موارد و عملكردها دارای رتبه اول در كشور می باشد و موفق عمل كرده است.

ایلنا - کرمانشاه: استاندار کرمانشاه گفت: كرمانشاه در بسیاری از عملكردهای طرح توسعه همچون واگذاری اراضی، تامین آب، تصویب و تایید طرح ها در جایگاه اول كشوری قرار دارد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مهندس سید دادوش هاشمی تاکید کرد: البته ما از وضعیت و دستاورد های فعلی در این طرح بزرگ راضی نیستیم و همه نهادهای مرتبط باید فعالیت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی گفت: این طرح فرصت بسیار استثنایی برای استان كرمانشاه محسوب می شود و سازمان های مرتبط باید همه موانع بر سر راه متقاضیان این طرح را بردارند و كسی حق ندارد در این راه كوتاهی و یا خدایی ناكرده سنگ اندازی كند.

استاندار كرمانشاه در ادامه اظهار كرد: از شهرستانهای استان كه از پیشرفت بالای 60 درصد در طرح های ارایه شده داشته باشند، تقدیر خواهد شد و همه باید شهرستانهایی همچون گیلانغرب را كه بالای 150 درصد رشد داشته الگوی خود قرار دهند.

هاشمی، همچنین تولید و كشت گیاهان دارویی در قالب این طرح در استان را مورد تاكید قرار داد و گفت: كرمانشاه باید قطب تولید گیاهان دارویی در كشور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز