خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام مظفری:

میزان جرایم در کرمانشاه پایین تر از استانهای دیگر است

موجودی پرونده های هر شعبه دادگستری استان کرمانشاه 42 تا 43 پرونده است، در حالیكه این وضعیت در دیگر استان ها به 300 تا 400 پرونده می رسد كه نشان دهنده پایین بودن میزان جرایم در این استان می باشد.

پاوه ـ ایلنا: رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه، مهمترین دغدغه دستگاه قضایی را ایجاد امنیت در همه زمینه ها بعنوان اساس و زیر بنای رشد، توسعه و تعالی جامعه در جهت خدمت رسانی به مردم و فراهم كردن زمینه آرامش و آسایش برای مردم دانست و گفت: ضرورت امنیت برای دستگاه قضایی از هر چیز مهمتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پاوه، حجت الاسلام علی مظفری، با بیان اینكه هدف اصلی انقلاب اسلامی اجرای عدالت و احكام الهی برای مردم بود، افزود: برای به ثمر نشستن این هدف مردم جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی تاكید كرد: وظیفه اصلی همه ما در این برهه حساس، خدمت رسانی خوب به مردم در راستای اجرای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و برای این منظور باید شبانه روز تلاش كرد.

رییس كل دادگستری استان كرمانشاه با اشاره به موفقیت های كشورمان در زمینه های مختلف در طول 33 سال گذشته افزود: همه این موفقیت ها به واسطه وحدت و همدلی و توسل به قرآن و اجرای احكام الهی بدست آمده است.

مظفری گفت: اگر از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون شاهد توطئه و ترفندهای متعدد از سوی دشمنان هستیم همه به خاطر ترس آنها از اسلام و صدماتی است كه از ناحیه اسلام بر آنها وارد شده، لذا امروز شاهدیم كه به مقدسات مسلمانان و پیامبر اعظم (ص) اهانت و بی ادبی می كنند. بنابراین حفظ و تقویت این اسلام بهترین و محكم ترین سلاح مقابله با دشمنان است.

وی شكرگزاری نعمت های خداوند در انقلاب اسلامی را مورد تاكید قرار داد و گفت: همه مردم باید شكرگزار خدمات بزرگان خود كه برای این انقلاب و نظام متحمل زحمات فراوانی شده اند، باشند.

رییس كل دادگستری استان كرمانشاه در ادامه با اشاره به عملكرد دستگاه قضایی استان یادآور شد: دادگستری استان با داشتن 18 شعبه دادگاه عالی تجدید نظر، موجودی پرونده های هر شعبه 42 تا 43 پرونده است، در حالیكه این وضعیت در دیگر استان های كشور به 300 تا 400 پرونده می رسد كه این نشان دهنده پایین بودن میزان جرایم و آسیب های اجتماعی در این استان نسبت به سایر استان های كشور است.

مظفری با بیان اینكه به شكر خدا مساله حاد امنیتی در استان نداریم، این موفقیتها را ناشی از همكاری و تعامل بسیار خوب و سازنده دیگر دستگاه های اجرایی و زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و هوشیاری و بصیرت مردم خوب استان و همکاری آنها با دستگاه قضایی عنوان كرد و افزود: همكاری در حفظ استقلال قضایی دستگاه قضایی و قضات توسط دیگر دستگاهها از دیگر عوامل مهم توفیق كسب موفقیت دستگاه قضایی استان است.

امام جمعه پاوه نیز در این جلسه با بیان اینكه 33 سال از عمر با بركت انقلاب اسلامی می گذرد و انقلاب اسلامی كامل شده است، گفت: این درحالیست كه كارشناسان بر این باور و اعتقاد هستند كه عمر هر انقلاب حداكثر 20 سال است، اما وجود رهبری با درایت و حكیمانه، مردمی هوشیار و با بصیرت و همیشه در صحنه و سر لوحه قرار دادن اسلام و احكام الهی در این نظام از عوامل مهم در حفظ، موفقیت و تقویت و تداوم انقلاب شده است.

ملا قادر قادری دهه چهارم انقلاب اسلامی را دهه هجوم و تهاجم همه جانبه فرهنگی به مقدسات و اعتقادات اسلامی مردم عنوان كرد و افزود: نیاز است در این برهه به شیوه ای كاملا حكیمانه با این تهاجمات برخورد كنیم كه حفظ امنیت فیزیكی و اجتماعی و بهبود و ارتقای رفاه اجتماعی مردم دو عامل مهم در این زمینه هستند كه به شكر خدا امنیت را بطور كامل و خوب داریم اما نگران افزایش قیمت ها هستیم كه آن هم باید با نظارت واتخاذ تصمیمات حكیمانه مسوولان رفع شود.

وی اضافه كرد: مسوولان نباید تحت هیچ شرایطی از خدمتگزاری به مردم كوتاهی كنند.

فرماندار شهرستان پاوه نیز در این جلسه با بیان اینكه چتر خدمات رسانی عمومی به شهر و روستاهای این شهرستان كامل است، افزود: با توجه به تدین و روشنفكری مردم و حضور قدرتمند روحانیت در صحنه دغدغه ای در زمینه امور فرهنگی در شهرستان نداریم. هر چند نقش دستگاه قضایی نیز در حفط امنیت و آرامش برای خدمات رسانی مسوولان به مردم مهم و حایز اهمیت است.

حسین خدرویسی یادآور شد: 67 پروژه با 300 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر پر بركت مقام معظم رهبری در شهرستان پاوه در حال اجراست كه این تعداد پروژه و میزان اعتبار خارج از اعتبارات مصوب ملی و استانی شهرستان است.

وی تاكید كرد: هم اكنون 195 پروژه عمرانی با 90 درصد پیشرفت فیزیكی و 262 میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار در سطح این شهرستان در حال اجرا است و 125 پروژه با 77میلیارد و 240 میلیون ریال نیز امسال اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز