خبرگزاری کار ایران

براندیشه خبر داد؛

تصویب 2500میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبری به کرمانشاه در بخش اشتغال

asdasd

تاكنون 2 هزار و 470 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در این كارگروه به تصویب رسیده است.

کرمانشاه ـ ایلنا: دبیركارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان كرمانشاه در پانزدهمین نشست كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه گفت: در سفر رهبری به كرمانشاه هفت هزار میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص یافت كه از این محل تاكنون بیش از دو هزار و 500 طرح با چهار هزار و 230 میلیارد ریال به با نك ها معرفی شده و نزدیك به دو هزار طرح با دو هزار و 470 میلیارد یال به تصویب كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سهراب براندیشه افزود: بانك ها تواسته اند، 622 طرح را با بیش از یك هزار میلیارد ریال به مرحله انعقاد قرارداد برسانند.

براندیشه به عملكرد دستگاه های اجرایی و بانك های عامل استان كرمانشاه در خصوص طرح گسترش بنگاه های اقتصادی زودبازده و كارآفرین نیز پرداخت و گفت: از اوایل شروع این طرح بیش از 27 هزار طرح با 13 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به بانك ها معرفی شده و 26 هزار و 892 طرح مصوبه كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری را اخذ كرده است.

وی اظهار داشت: تاكنون 26 هزار و 805 طرح زودبازده با 11 هزار و 230 میلیارد و 550 میلیون ریال به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان به عملكرد دستگاه های اجرایی و بانك ها در زمینه طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی نیز پرداخت و گفت: بیش از 27 هزار مجوز مشاغل خانگی توسط دستگاه های اجرایی استان صادر شده و بیش از 21 هزار طرح برای دریافت تسهیلات به بانك ها معرفی شده است.

وی در پایان افزود: تاكنون 491 میلیارد و 470 میلیون ریال تسهیلات به 13 هزار و 736 طرح مشاغل خانگی پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز