خبرگزاری کار ایران

قالیباف در كرمانشاه:

مدیریت کشور نیازمند تغییرات اساسی است

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۷۶

مدیریت کشور نیاز به تغییرات اساسی و ضروری دارد.

ایلنا: شهردار تهران در همایش تبین جایگاه حماسیه سیاسی که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، گفت: جوانمردی و پهلوانی همیشه در خون مردم ولایت‌مدار کرمانشاه هویدا بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از كرمانشاه، محمدباقر قالیباف تاکید کرد: مردم کرمانشاه، هشت سال مداوم در زیر بمباران و موشک‌های رژیم بعث بوده‌اند و مقاومت و دلیری خود را نشان داده‌اند.

این کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: کارشناسان بارها اعلام کرده‌اند که هر شهری دارای ظرفیت‌هایی است ولی با این وجود تا امروز از ظرفیت‌ها و پتانسیل های استان کرمانشاه استفاده نشده است.

وی غرب کشور را مرکز تمدن و تاریخ این سرزمین دانست و عنوان کرد: غرب کشور به خصوص استان کرمانشاه، ظرفیت‌های بسیار خوبی در امر کشاورزی و صنعتی دارند که هنوز موفق نشده‌ایم از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

قالیباف گفت: انبوهی از جوانان متخصص و متعهد در حوزه‌های بسیار زیادی در کشور وجود دارند و حرف جوانان ما با مسئولان کشور این است که اگر چنین ظرفیت‌هایی وجود دارد چرا در استانی مانند کرمانشاه باید مهاجرت به شهرها و کشورها وجود داشته باشد.

شهردار تهران با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مردم در انتخابات آتی به دنبال فردی هستند که تغییرات جدی در کشور و دولت به وجود بیاورد، لذا مردم به دنبال کسی هستند که این وضع نامناسب در کشور را اصلاح کند.

وی ادامه داد: هیچ کسی نمی‌تواند و حق ندارد به دیگران بی‌حرمتی و هتاکی کند. زیرا این موضوع از نظر شرع و انسانیت مذموم شمرده شده است.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: وضعیت اقتصادی مملکت، مورد رضایت مردم نیست و جامعه به دنبال برون رفت از این وضعیت نامناسب هستند و می‌خواهند که این سیکل ناقص و معیوب مدیریت در کشور را پایان دهند.

هیات دولت پیشین در دوران حیات خود، سه بار به استان کرمانشاه سفر کرده است، ولی تا کنون هیچ گونه اقدام اساسی در این استان صورت نگرفته است و در حال حاضر آمار بیکاری در استان کرمانشاه بالای 28 درصد است.

وی افزود: من به مردم وعده می‌دهم که در صورت رای آوردن من، اگر پس از یک سال به هر نقطه‌ای از کشور بروید احساس کنید که یک مدیریت جهادی بر کشور حاکم است.

این کاندیدای ریاست جمهوری در پایان گفت: به نظر می رسد که مدیریت کشور نیازمند به تغییرات اساسی و ضروری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز