خبرگزاری کار ایران

نماینده سنقر:

عملیات آسفالت، گاز رسانی و آب شرب در حوزه روستایی سنقر انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۴۳

با پیگیریهای صورت گرفته در آینده نزدیك مراحل آسفالت، گاز رسانی و آب شرب در حوزه روستایی شهرستان سنقر انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنقر، محمد ابراهیم محبی گفت: بایستی از سختیهای موجود به عنوان فرصت برای خدمت گذاری به مردم و منطقه استفاده شود.

وی در ادامه انجام فعالیتهای فرهنگی و ورزشی را در روستاها در كنار فعالیتهای عمرانی برای جوانان لازم و ضروری دانست.

محبی در خصوص اقدامات انجام شده جهت خدمات رسانی به روستاها، گفت: با پیگیریهای صورت گرفته در آینده نزدیك مراحل آسفالت، گاز رسانی و آب شرب در حوزه روستایی شهرستان سنقر انجام انجام خواهد شد.

نماینده مردم سنقرو كلیایی با اشاره به اینكه در حدود 46 درصد مردم شهرستان در بخش كشاورزی شاغل هستند، گفت: با انجام طرحهای مصوب شده در آینده شاهد تحول اساسی در این بخش خواهیم بود.

امام جمعه سنقرو كلیایی هم با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری، نیاز به بصیرت بیشتر را برای مقابله با برنامه های شوم دشمنان لازم و ضروری دانست.

حجت الاسلام شمس اله برقراری با اشاره به اهمیت جمع آوری زكات در بین كشاورزان، گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نسبت به مسائل معنوی احساس مسئولیت كنند تا از بركات آن بهره مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز