خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان بیمه سلامت کشور:

افراد فاقد خدمات بیمه‌ای تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۰۷

سرپرست سازمان بیمه سلامت کشور گفت: افراد فاقد هر نوع خدمات بیمه ای می توانند تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار گیرند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست سازمان بیمه سلامت کشور در نشست فوق العاده دستگاه های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه افراد فاقد خدمات بیمه ای می توانند تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار گیرند، افزود: افرادی که توان پرداخت هزینه را نداشته باشند می توانند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی (ره) و اخذ معرفی از آنان از تخفیفات ویژه بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، عمادی در این نشست با اشاره به اهداف و مسئولیت ها و وظایف جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هماهنگی و تامل خاصی بین دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه این وزارتخانه وجو دارد و استان کرمانشاه از این لحاظ جزو استانهای برتر کشور است.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه به سلامت جامعه و بهره مندی کلیه اقشار از خدمات بیمه ای، گفت: بیمه سلامت بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه همه بیمه های درمانی کشور را در بر خواهد گرفت.

عمادی بیمه سلامت را از جمله مراکزی دانست که افراد در تمامی مراحل زندگی با آن در ارتباط هستند.

وی توجه ویژه به حل مسایل و مشکلات بازنشستگان را از جمله وظایف بیمه سلامت در کشور خواند و تاکید کرد: بازنشستگان بایستی مورد تکریم قرار گیرند و مشکلات آنان در اسرع وقت حل و فصل شود.

سهراب براندیشه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور معاونین و مدیران و مشاوران وزیر در جلسات هماهنگی مدیران در سطح کرمانشاه، گفت: در سالجاری 10 جلسه برگزار شده که در آن سعی داشته ایم با تعامل و همکاری و مساعدت کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط اهداف و وظایف و مسئولیت های محوله را به نحو احسن انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز