خبرگزاری کار ایران

استاندار كرمانشاه:

ایران مركز امید تمام مسلمانان جهان است

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۹۹

امروز ایران مركز امید تمام مسلمانان جهان است و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان پیشوای بزرگ جهان اسلام با اقتدار تمام در مقابل كشورهای استكبار جهانی كه تنها به فكر اهداف پلید خود هستند، ایستادگی می كنند.

ایلنا ـ کرمانشاه: استاندار کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و همچنین دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: حضرت محمد مصطفی (ص) به عنوان برترین و بهترین فرد از ابتدای خلقت تا انتهای خلقت با دعوت مردم به دین مبین اسلام، جامعه را به سمت نیكی ها و ارزش های والای انسانی و اخلاقی سوق دادند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سید دادوش هاشمی تاکید کرد: حضرت محمد مصطفی (ص) از سوی خداوند متعال ماموریت یافتند تا با تبلیغ دین مبین اسلام و رواج خوبی ها زمینه را برای رسیدن افراد به سمت كمالات و خوشبختی ها محقق سازند كه حتی فرشتگان نیز از رسیدن به آن عاجز هستند.

استاندار كرمانشاه افزود: انسان ها با پیروی از دین مبین اسلام و دستورات رهایی آن بخش می توانند دروازه سعادت، نیكبختی و خوشبختی را به روی خود باز كنند و به درجات والایی از معرفت و اخلاق دست پیدا كنند.

وی اظهار داشت: پیامبر مكرم اسلام (ص) با اخلاق خوب و متانت خود توانستند انسان ها را از گمراهی ها و انحرافات نجات دهند و زمینه را برای پیشرفت و سعادت انسان ها فراهم سازند.

استاندار كرمانشاه در ادامه با اشاره به ابتكار عمل امام خمینی (ره) در نامگذاری هفته وحدت گفت: این ایده، توطئه و دسیسه دشمنان اسلام برای اختلاف بین تشیع و اهل تسنن را خنثی و زمینه را برای شكوفایی بیش از پیش جامعه مسلمین هموار ساخت.

هاشمی گفت: هم اكنون ایران اسلامی با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در جهان اسلام منادی وحدت و انسجام بین مسلمین است و در خنثی كردن اقدامات دشمنان پیشتاز و پیشقدم است.

استاندار كرمانشاه افزود: جامعه مسلمین باید با تبعیت از ایران اسلامی منادی وحدت و انسجام باشند و با عمل و اقدام خود زمینه ساز از بین بردن دسیسه های دشمنان علیه یكپارچگی مسلمانان باشند.

وی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با عمل به سیره حضرت محمد مصطفی (ص) مبنی بر لزوم لبیك به ندای دادخواهی برادران دینی خود از موج بیداری اسلامی در سراسر جهان حمایت می كند و از این لحاظ باید سرمشق و الگو برای تمام كشورهای اسلامی در سراسر گیتی باشد.

استاندار كرمانشاه در پایان گفت: امروز ایران مركز امید تمام مسلمانان جهان است و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان پیشوای بزرگ جهان اسلام با اقتدار تمام در مقابل كشورهای استكبار جهانی كه تنها به فكر اهداف پلید خود هستند، ایستادگی می كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز