خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه:

بانك‌های عامل در جذب تسهیلات طرح توسعه كشاورزی با جدیت عمل كنند

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۷۷

بانك‌های عامل درجذب تسهیلات و انعقاد قرار داد با مجریان طرح‌های توسعه كشاورزی با جدیت بیشتری عمل كنند.

ایلنا ـ کرمانشاه: معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه، در کار گروه طرح توسعه کشاورزی این استان گفت: طرح توسعه کشاورزی از جمله طرح‌ها و خدمات دولت کریمه احمدی‌نژاد است که در استان‌های کشور فرصت مغتنمی را پیش روی مسؤلین ذیربط در این حوزه گذاشته که انشاءاله با تلاش و جدیت بیش از پیش مسؤلین استان کرمانشاه بتوان از فرصت پیش آمده حداکثر استفاده را در راستای تبیین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشاورزی استان بکار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بابک دلفانی با اشاره به نقش ویژه و خاص بانک‌های عامل در جذب تسهیلات طرح توسعه کشاورزی، تاکید کرد: بانک‌های عامل موظف هستند که تا پایان بهمن ماه سالجاری نسبت به مابقی اعتبارات سال ۹۰ در این حوزه سریعا اقدام و با مجریان طرح‌های توسعه کشاورزی انعقاد قرارداد داشته باشند.

وی همچنین به اعتبار تسهیلات طرح توسعه در سال ۹۱ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در بخش دوم سهمیه ابلاغی به استان؛ تسهیلاتی بالغ بر ۱۱۴ میلیاردو ۵۸۰ میلیون تومان جهت جذب به بانک‌های عامل استان تخصیص یافته است.

در ادامه این نشست علی اشرف منصوری مدیر کل جهاد کشاورزی استان به ارائه گزارش اقدامات انجام شده پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز