خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

ضاربان تحت تعقیب در کرمانشاه دستگیر شدند

کد خبر : ۴۰۸۶۸

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری متهمانی خبر داد که به اتهام ضرب و جرح تحت تعقیب پلیس و مقامات قضایی بودند.

ایلنا ـ کرمانشاه: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: چند روز پیش فردی در خیابان " بنت الهدی صدر " مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرد كه ضاربین با یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 متواری می‌شوند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سردار کریم کشوری تاکید کرد: ماموران کلانتری 20 حافظیه بلافاصله در محل حاضر و اقدامات پلیسی خود را معمول و از شاکی تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که فردی اهل مشهد به نام "حسن " توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع تیم‌هایی از پلیس اطلاعات با همکاری کارکنان پلیس آگاهی اقدامات همه جانبه خود را جهت دستگیری سرنشینان خودرو سواری آغاز کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارکنان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان پس از انجام اقدامات فشرده اطلاعاتی و هماهنگی مقامات قضایی ضارب اصلی را شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: ضارب در بازجویی صراحتا اعتراف کرد من از شاکی طلب داشتم و اختلافمان به شدت افزایش پیدا کرد و تصمیم گرفتم با همکاری دوستم، شاکی را گوشمالی دهم و به جز این هدف و برنامه دیگری نداشتم. روز حادثه نیز دوستم را سوار خودرو کردم و شاکی را در خیابان بنت الهدی روئیت و وی را مورد ضرب و جرح قرار دادیم.

کشوری عنوان کرد: همدست متهم نیز دستگیر و در تحقیقات به بزه ارتکابی اقرار و خودرو سواری پژو مورد استفاده نیز توقیف شد.

وی تصریح کرد: موضوع اختلاف شاکی و ضاربان، اختلاف شخصی بوده و از قبل همدیگر را می شناختند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان به بازداشت متهمان اشاره و بیان داشت: پرونده قضایی تشکیل و موضوع تحت بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز