خبرگزاری کار ایران

چراغی خبر داد؛

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه مستند و عکس اعتیاد در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۶۵

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه مستند و عکس اعتیاد در کرمانشاه خبر داد.

ایلنا ـ کرمانشاه: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و با همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مصیب چراغی تاکید کرد: این جشنواره با موضوع اعتیاد در حوزه خانواده و جوانان برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه دفتر آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ارسال کنند.

چراغی افزود: فیلم‌های تهیه شده نباید از ۲۰ دقیقه بیشتر باشد و عکس‌های تهیه شده نیز باید با کیفیت بوده و در قالب سی دی به این اداره کل تحویل داده شود.

وی افزود: در هر بخش به ۵ نفر از برگزیدگان هدایایی نقدی و لوح تقدیر اهداء می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۰ دی ماه در نظر گرفته شده بود که این زمان تا دهه اول اسفند تمدید شده است.

چراغی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه پوس‌تر جشنواره می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه یا با شماره تلفن ۳- ۸۲۳۸۴۰۲ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز