مدیر روابط عمومی آبفای استان:
27 هزار نفر با مرکز 122 ارتباطات مردمی آبفای کرمانشاه تماس گرفتند
مرکز 122 ارتباطات مردمی آبفای کرمانشاه پاسخگوی بیش از 27 هزار نفر در آذر ماه سالجاری بوده است.
ایلنا ـ کرمانشاه: مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت گفت: از آذرماه سالجاری مرکز 122 ارتباطات مردمی پاسخگویی بیش از 27 هزار نفر از شهروندان در سطح استان بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مرادی تاکید کرد: پاسخگویی به مشکلات مردمی در راستای حوادث و اتفاقات بخش آب و فاضلاب، کیفیت آب، قطع برق تأسیسات مربوطه بوده است که بیشترین موارد پاسخگویی در خصوص حواث آب و انشعابات آن است که در حوزه کاری آب و فاضلاب منطقه 1 شهر کرمانشاه است.
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی تصریح کرد: همچنین در بخش مناطق جنوبی و دربافت قدیمی و فرسوده است که بیشترین حوادث در این منطقه در طول روز اتفاق می افتد.
گفتنی است که شهر کرمانشاه هشتمین کلانشهر کشور با یک میلیون نفر است که حدوداً دو سوم مشترکان استان را به خود اختصاص داده است.