خبرگزاری کار ایران

مدیركل مدیریت بحران استان كرمانشاه خبر داد؛

استقرار بانک خون در چهار شهرستان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۸۰

در چهار شهرستان استان کرمانشاه، بانکهای خون مستقر خواهد شد.

ایلنا ـ کنگاور: مدیركل مدیریت بحران استان كرمانشاه صبح یکشنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان کنگاور گفت: امدادرسانی و كمك به حادثه دیدگان در لحظات اولیه حادثه از اصول مهم امدادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کنگاور، محمد نجفی افزود: شرق استان به مركزیت كنگاور، غرب استان با مركزیت اسلام آبادغرب، منطقه اورامانات با مركزیت پاوه و نیز شهر كرمانشاه، چهار نقطه احتمالی هستند كه بزودی شاهد اسقرار بانك خون در آنها خواهیم بود.

مدیركل مدیریت بحران استان كرمانشاه، معین قراردادن شهرستان های مجاور هر شهر را برای اقدامات اولیه در بحران از دیگر اقدامات این مدیریت خواند و گفت: هواپیمای آب پاش، بالگرد امدادی، دستگاه های زنده یاب با قدرت تشخیص تا عمق 50 متری، بیمارستان صحرایی و دستگاه تصفیه و بسته بندی آب از جمله امكانات موجود در استان است كه تلفات و خسارت ناشی از حوادث احتمالی را به حداقل كاهش خواهد داد.

در ادامه این جلسه، فرماندار كنگاور با تاكید بر آمادگی همه دستگاه های این شهرستان برای مقابله با بحران های احتمالی گفت: 34 دستگاه برف روب در نقاط برفگیر و حساس شهرستان مستقر شده و ایمنی ترافیك را در روزهای سرد زمستانی برقرار خواهند كرد.

حشمت الله عزیزی با اشاره به اینكه سوخت زمستانی روستاهای فاقد گاز خانگی تامین و به آنها تحویل شده است، گفت: اكیپ های امداد زمستانی هلال احمر نیز از پانزدهم ماه جاری، در جاده های اصلی شهرستان، آماده امداد رسانی به حادثه دیدگان احتمالی هستند.

بررسی شبكه های فرسوده آب، گاز و برق، شناسایی بافت های فرسوده آموزشی و مقاوم سازی آنان، ذخیره سازی سوخت و ایمن سازی راه های ورودی و خروجی از جمله مواردی بود كه فرماندار كنگاور، حساسیت مدیران شهرستان را نسبت به آن خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز