خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب شهر اسلام آبادغرب:

500دستگاه کنتور خراب و فرسوده اسلام آبادغرب تعویض شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۷

500دستگاه کنتور خراب و فرسوده شهر اسلام آباد در هفت ماهه اول سال 1391 در راستای آب بدون درآمد، تعویض شد.

ایلنا ـ اسلام آبادغرب: مدیر امور آب و فاضلاب شهر اسلام آبادغرب گفت: در هفت ماهه اول سال 1391 در راستای آب بدون درآمد با اقداماتی از قبیل، نشت یابی شبکه توزیع، شناسایی و تعمیر شبکه فرسوده، استاندارد سازی انشعابات غیر استاندارد، شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز، باعث کاهش هدر رفت آب در شهر اسلام آباد شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، علی حسین منصوری تاکید کرد: بخش عمده ای از کاهش هدر رفت آب مربوط به نشت شبکه توزیع است، بدین منظور اقدامات نشت یابی به صورت گسترده در سطح شهر اسلام آباد اجرا گردید، که 5/4 کیلومتراز شبکه توزیع آب نشت یابی شد بخش قابل توجهی جلوگیری از هدررفت آب کنترل شده است.

وی افزود: بخش دیگری از هدر رفت آب مربوط است به فرسودگی شبکه است که در این زمینه اصلاح شبکه فرسوده در دستور کار قرار گرفت، همچنین در این شش ماه 55 فقره انشعابات غیر مجاز شناسایی و تبدیل به مجاز شدند، پیمایش ملک به ملک آیتم بعدی که دراین مورد نیز 2000مورد پیمایش شد.

مدیر امور آب شهر اسلام آبادغرب افزود: با تلاش پرسنل زحمت کش این امور در راستای کاهش آب بدون درآمد بیش از، 500دستگاه کنتور خراب و فرسوده تعویض شده است که نتیجه آن جلوگیری از هدر رفت آب به میزان 2 لیتر در ثانیه است.

علی حسین منصوری گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 372 فقره انشعاب آب جدید به مشترکین شهر اسلام آباد واگذار شده است.

گفتنی است که شهر اسلام آباد یکی از شهرهای استان کرمانشاه است که با بیش از 21 هزار مشترک، بعد از شهر کرمانشاه دومین شهر بزرگ استان کرماشاه محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز