خبرگزاری کار ایران

جشن بزرگ زیر سایه خورشید در کرمان برگزار شد

جشن میلاد امام رضا(ع) در شهر کرمان با حضورخدام حرم مطهر رضوی و سخنرانی معاون سیاسی استاندار با شور و شوق مردم ولایت دوست برگزار شد.

کرمان - ایلنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان کرامت اظهار داشت: جای جای کشور ما درایام میلاد حضرت معصومه (س) تا امام رضا (ع) آکنده از نام، یاد و فرهنگ رضوی و ولایی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمان به نقل از ستاد اطلاع‌ رسانی «جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید»، جواد کمالی در مراسم جشن زیر سایه خورشید با تبریک دهه کرامت، با اشاره به حدیث سلسله الذهب از امام رضا (ع) افزود: امام رضا (ع) فرمودند:«من از شرط‌های در امان ماندن از عذاب الهی هستم»، زیرا ولایت اصل اعتقادات و مکاتب االهی است و کسی که ولایت امام رضا را پذیرفته باشد، ولایتش کامل است.

کمالی، بیان کرد: سرنوشت دشمنان اسلام مطابق وعده الهی نابودی است و صدام توسط‌‌ همان مستکبرانی که روزی او را حمایت کردند، نابود شد.

معاون استاندار کرمان افزود: شاهد هستیم که اسلام روز به روز با قدرت و صلابت به پیش می‌رود و در شرایط کنونی تمام مسلمانان جهان در پاسخ به اهانت به پیامبر اسلام (ص) فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و هر روز ذلت استکبار و اسرائیل رقم می‌خورد.

در این مراسم که با حضور گسترده مردم و اهتزاز پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) توسط خادمان حرم مطهر رضوی برگزار شد، به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

گفتنی است پنجمین دوره جشن‌های‌مردمی‌ و معنوی زیرسایه‌ خورشید در ۱۰۰ شهر از ۲۲ استان و ۱۲ شهر از ۴ کشور از ۲۸ شهریور لغایت هفتم مهرماه سال جاری و به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس ‌رضوی در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز