خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد كهنوج انجام شد:

افتتاح نمایشگاه منطقه ای آثار علمی، فرهنگی و هنری

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۴۲

جوانمرد در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه منطقه ای آثار علمی، فرهنگی و هنری مرتبط با نماز گفت: انسان فطرتاً خداجو است و انسان ابولبشر به دین باور داشته و دین نیز همزاد اوست

کرمان-ایلنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی هرچه بیشتر جوانان با آثار و بركات نماز در زندگی فردی و اجتماعی بیان نمود.

به گزارش ایلنا جوانمرد نماز را معبر تكامل انسانها دانست وتصریح کرد: انسان كمال جو با نماز و نیایش به كمال می رسد. نماز روح را صیقل داده و از غفلت انسان جلوگیری می كند و او را به منشاء و ذات اصلی بشر پیوند می دهد.

وی افزود:انسان برای اینكه از خاك به افلاك برسد احتیاج به نیایش با معبود خویش دارد و این امر با نماز تكمیل و به مرحله ظهور می رسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج نماز را معبر تكامل انسانها دانست وتصریح کرد: انسان كمال جو با نماز و نیایش به كمال می رسد. نماز روح را صیقل داده و از غفلت انسان جلوگیری می كند و او را به منشاء و ذات اصلی بشر پیوند می دهد.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی هرچه بیشتر جوانان با آثار و بركات نماز در زندگی فردی و اجتماعی بیان نموده وخاطرنشان کرد: امیدواریم كه برگزاری این نمایشگاه زمینه ساز برگزاری نمایشگاههای ملی در این منطقه باشد زیرا منطقه جنوب استان كرمان با وجود دانشگاه آزاد اسلامی پتانسیل برگزاری این گونه نمایشگاه ها را در سطح ملی داراست.

حجه السلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه كهنوج نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مسئولین این واحد دانشگاهی در برپایی این نمایشگاه در منطقه جنوب استان اظهارکرد: در برخی جوامع و قشرها بعد مسائل معنوی و اخلاقی ضعیف و حتی در بسیاری موارد رو به انحطاط كشیده شده است.

وی افزود:برگزاری این گونه مراسمات و نمایشگاهها می تواند بسیاری از این ضعف ها و كاستی را جبران نماید و در صورت تداوم موجب تقویت آنها نیز می شود.

امام جمعه کهنوج ترویج نماز و مسائل دینی را یكی از مهمترین وظایف دانشگاه و مراكز آموزشی دانست وبیان داشت: در این بین دانشگاه آزاد اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا نموده است واین گونه نمایشگاه ها باید جنبه كاربردی داشته باشند به نحوی كه آثار آن ها در جامعه به خوبی نمایان گردد.

ششمین نمایشگاه منطقه ای آثار علمی، فرهنگی و هنری مرتبط با نماز به همراه نمایشگاه آثار هنری(بخش آزاد) با شركت 24 واحد دانشگاهی از استانهای یزد و كرمان به كار نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز