خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک کرمان خبر داد:

تضمین ارائه تسهیلات تا سقف 10 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۱۱

براساس اساسنامه،فعالیت این تشکل حمایت از صنایع کوچک در جهت پوشش کسری وثایق در راستای ارائه تسهیلات، ضمانت صادر می شود.

کرمان- ایلنا: براساس اساسنامه،فعالیت این تشکل حمایت از صنایع کوچک در جهت پوشش کسری وثایق در راستای ارائه تسهیلات، ضمانت صادر می شود.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان، جلسه بررسی نحوه همکاری صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و خانه صنعت، معدن وتجارت کرمان جهت صدور ضمانت نامه برای واحدهای صنعتی با حضور مدیرعامل و معاون صندوق ضمانت و اعضای خانه صنعت و معدن برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاسم نژاد سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی کرمان ضمن اعلام برگزاری جلسات در راستای حمایت از صنایع کوچک استان توسط این شرکت گفت:طی جلسات برگزارشده قبلی اعضای خانه صنعت و معدن را در جریان فعالیت های شرکت قرار دادیم تا از مشارکت این تشکل استفاده نماییم.

وی افزود:رویه شرکت تمرکز براطلاعات و عملکرد فعالیت ها است که در راستای فعالیت های صندوق ضمانت نیز این رویه را درپیش گرفته ایم.

وی اظهارداشت:در نظر داریم طی عقد تفاهم نامه در آتی توسط صندوق ضمانت و خانه صنعت،معدن و تجارت استان اطلاعات مرتبط در خصوص اعتبارات در سایر استانها،قوانین و دستورالعمل ها را بررسی، ارتباطات قوی تری ایجاد ومشکلات وموانع پیش رو را با کمک وپیگیری اعضای دو تشکل رفع نماییم.

در ادامه جلسه حسین زواره مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ضمن بیان شکل گیری واهداف این نهاد گفت:براساس اساسنامه،فعالیت این تشکل حمایت از صنایع کوچک در جهت پوشش کسری وثایق است که در راستای ارائه تسهیلات، ضمانت صادر می شود.

وی گفت: تا سقف 10 میلیارد ریال وتا 70درصد اصل سود را می توانیم تضمین کنیم که رقم ضمانت قابل افزایش نیز می باشد.

وی افزود:در این راستا هر واحد بایستی حداقل 30 درصد آورده داشته باشد.

مدیرعامل صندوق ضمانت تأکید کرد وگفت:یکی دیگر ازاهداف، کاهش مدیریت ریسک در سطح استان است ودراین زمینه قابلیت های استان و واحدصنعتی را نیز در نظر می گیریم.

عبدالاحد فرج زاده معاون صندوق ضمانت سرمایه گذاری نیز در این جلسه گفت: صندوق ضمانت یک نهاد حمایتی است و بعنوان وام دهنده نمی باشد.

وی تصریح کرد:برای حل تضامین واحدهای صنعتی تعامل خوبی با شهرکهای صنعتی برقرار کرده ایم ودر حال حاضرخواسته صندوق اطلاع رسانی به واحدهای صنعتی،کمک در تهیه مدارک و کمک به احراز اهلیت واحد بر اساس نظر خانه صنعت و معدن جهت صدور ضمانت نامه های صندوق از برنامه هایی است که باید انجام گردد.

گفتنی است:دراین جلسه مشرفی رئیس خانه صنعت و معدن کرمان گزارشی از فعالیت های این نهاد ارائه وسایر اعضا نقطه نظرات خود را بیان نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز