خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان كرمان خبر داد:

دستگیری اعضای باند 4 نفره سرقت موتورسیکلت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۱۷

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان كرمان از دستگیری اعضای 4 نفره باند سرقت موتورسیکلت و کشف چهار فقره سرقت در روز گذشته خبر داد.

ایلنا: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان كرمان از دستگیری اعضای 4 نفره باند سرقت موتورسیکلت و کشف چهار فقره سرقت در روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمان سرهنگ «روانبخش» گفت: ماموران کلانتری زنگی آباد شهر کرمان در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت به شیوه مشابه، تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز و به سرنخ‌هایی دست یافتند.

وی با اشاره به پیگیری‌های شبانه روزی و تجسس‌های پلیس در نقاط حاشیه‌ای شهر، تصریح کرد: مظنون اصلی پرونده این سرقت‌ها که یک تبعه افغانی بود شناسایی و دستگیر شد.

«روانبخش» بیان داشت: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهم در ابتدا منکر هر گونه سرقت شد اما با مشاهده مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به ارتکاب ۴ فقره سرقت موتور سیکلت از روستاهای اطراف شهر کرمان اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی و شناسایی همدستان سارق دستگیر شده، گفت: دو مجرم دیگر که در ارتکاب این سرقت‌ها دست داشتند نیز به همراه یک مالخر در دو عملیات منسجم و هماهنگ، دستگیر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهر کرمان ابراز داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان چند دستگاه موتور سیکلت سرقتی و لوازم یدکی خودرو کشف و ضبط شد.

«روانبخش» در پایان گفت: اعضای ۴ نفره باند سرقت که همگی از اتباع افغانی بودند، پس از سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند و اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز