خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خبر داد:

افتتاح 85 پروژه کشاورزی همزمان با هفته دولت در کردستان

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۴۵

46 مورد در حوزه بهبود تولیدات دامی، 33 مورد در حوزه آب و خاک و امور مهندسی، پنج مورد در حوزه بهبود تولیدات گیاهی و یک مورد در حوزه تعاون روستایی در این هفته افتتاح می‌شوند.

ایلنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از افتتاح 85 پروژه کشاورزی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.
ابراهیم حسن نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: این تعداد پروژه در چهار بخش بهبود تولیدات دامی، آب و خاک و امور مهندسی، بهبود تولیدات گیاهی و تعاون روستایی به بهره برداری می‌رسند.
وی تصریح کرد: 46 مورد در حوزه بهبود تولیدات دامی، 33 مورد در حوزه آب و خاک و امور مهندسی، پنج مورد در حوزه بهبود تولیدات گیاهی و یک مورد در حوزه تعاون روستایی در این هفته افتتاح می‌شوند.
حسن‌نژاد با بیان اینکه برای افتتاح این 85 پروژه 236 میلیارد و 141 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است،ادامه داد: از مجموع این تعداد پروژه، هشت پروژه مربوط به شهرستان بانه، 8 پروژه بیجار، 16پروژه سقز و 5 پروژه هم مربوط به شهرستان سنندج است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان به میزان اشتغال ایجاد شده این تعداد پروژه اشاره کرد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها برای 219 نفر شغل جدید ایجاد می‌شود و هم‌چنین منجر به تثبیت 910 شغل نیز خواهد شد.
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در این هفته 14 پروژه در قروه، 8 پروژه در مریوان،6 پروژه در دیواندره، 3 پروژه در کامیاران،5پروژه در سروآباد و 12 پروژه در دهگلان افتتاح می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز