خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خبر داد:

کسب رتبه دوم کردستان در حوزه اطلاع‌رسانی جشنواره‌های رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۴۴

خوشبختانه در سال جاری و بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده شاهد کسب رتبه دوم کشوری توسط آقای خبات ساعدی رابط خبری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در کردستان و از خبرنگاران تلاشگر استان بودیم.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از کسب رتبه دوم کشوری این استان در حوزه اطلاع رسانی و اخبار جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) خبر داد.

قباد میمنت آبادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا از سنندج اظهار داشت: به برکت وجود حرم مطهر رضوی در ایران اسلامی شاهد برپایی برنامه های ویژه ای در اقصی نقاط کشور هستیم.
وی افزود: بدون شک ارادت ویژه مردم مسلمان کردستان از مذاهب مختلف اسلامی به ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) وصف ناشدنی بوده و مردمان این خطه از میهن اسلامی در طول تاریخ پرافتخار اسلامیشان ارادت ویژه خویش را به ساحت مقدس امام رضا(ع) در قالب آثار هنری، ادبی و عرفانی به همگان نشان داده‌اند.
میمنت آبادی تصریح کرد: هر ساله توسط دبیرخانه دائمی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ارزیابی‌هایی در خصوص بازتاب فعالیت‌ها و اطلاع رسانی توسط رابطان خبری این بنیاد در استان‌ها صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری و بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده شاهد کسب رتبه دوم کشوری توسط آقای خبات ساعدی رابط خبری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در کردستان و از خبرنگاران تلاشگر استان بودیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: استان یزد رتبه اول کشور و استان مرکزی نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده‌اند.
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: بدون شک نقش رسانه‌ها و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری از کلیدی‌ترین امور برای ماندگاری و نهادینه کردن این ارزش‌ها بوده و کسب رتبه دوم کشوری توسط رابط خبری استان مؤید بازتاب گسترده اخبار و فعالیت‌های حوزه فرهنگ رضوی در استان بوده است و امیدواریم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز