خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر نظارت بازرسی فرماندهی انتظامی کردستان خبر داد:

افزایش 109 درصدی تماس‌های مردمی با 197 کردستان

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۱۵

مردم استان کردستان می‌توانند از طریق صندوق پستی 297 66165 و یا با شماره 197بدون هیچ محدودیتی در طول شبانه روز تماس گرفته و برای تأمین نظم، امنیت و آسایش بیشتر جامعه انتقاد و پیشنهادهای خود را ارائه دهند.

ایلنا: رئیس دفتر نظارت بازرسی فرماندهی انتظامی کردستان از افزایش ۱۰۹ درصدی تماس‌های مردمی با دفتر نظارت بازرسی انتظامی استان در ۴ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، مهدی قدیمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج تصریح کرد: شهروندان از طریق سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی با پلیس، می‌توانند نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را مطرح کنند.
وی هدف از راه‌اندازی این سامانه را افزایش رضایتمندی مردم از مجموعه پلیس دانست و افزود: در جمهوری اسلامی دعوت به خیر و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی و متقابل به عهده مردم نسبت به یکدیگر، دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت است که شرایط، حدود و کیفیت آن را قانون معین می‌کند.
قدیمی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظارت بر کار نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی را حق مردم دانسته به همین منظور نیروی انتظامی در اواخر سال ۷۹ مرکز نظارت همگانی را با اهداف مشخص تشکیل داد.
وی پلیس را همگام با جامعه دانست و گفت: این نیرو جدای از جامعه و مردم نیست چون می‌خواهد خدمتگزاری بیشتری را در جامعه داشته باشد و نیازمند مشارکت مردم در برنامه‌های این مجموعه است.
رئیس دفتر نظارت بازرسی فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه پلیس از مردم و برای مردم است، ادامه داد: برای ارتقای سطح مأموریت‌های پلیس ارائه هرگونه پیشنهاد ضرورت داشته از این رو سامانه ۱۹۷ در طول شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های هم استانی‌ها درباره عملکرد پلیس است.
سرهنگ قدیمی در ادامه از افزایش ۱۰۹ درصدی تماس‌های مردمی با دفتر نظارت بازرسی انتظامی استان در ۴ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: بر این اساس در بحث تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس ۴۴ درصد افزایش و شکایت از عملکرد ناجا و کارکنان نیز ۴۸ درصد منفی نیز کاهش داشته‌ایم.
وی، تلفن گویای ۱۹۷ و خط مستقیم ۳۲۳۶۱۴۵ را یکی از روش‌های ارتباط ‌گیری مردم استان با دفتر نظارت بازرسی فرماندهی انتظامی کردستان عنوان کرد و گفت: مردم استان کردستان می‌توانند از طریق صندوق پستی ۲۹۷ ۶۶۱۶۵ و یا با شماره ۱۹۷بدون هیچ محدودیتی در طول شبانه روز تماس گرفته و برای تأمین نظم، امنیت و آسایش بیشتر جامعه انتقاد و پیشنهادهای خود را ارائه دهند.
قدیمی یادآور شد: همچنین نشست‌های ارتباط مستقیم و چهره به چهره فرمانده انتظامی این استان در دفتر نظارت همگانی برگزار می‌شود که تمام شهروندان می‌توانند به صورت حضوری و یا با شماره تلفن‌های ۱۹۷ تماس حاصل و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد عملکرد پلیس مطرح کنند.
وی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه انتقادات سازنده موجب پیشرفت هر سازمان است، خاطرنشان کرد: ارتباط مردم با سامانه ۱۹۷ موجب افزایش مشارکت صحیح و بیشتر مردم در طرح‌ها، کاهش میزان جرائم و تخلفات احتمالی کارکنان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز