خبرگزاری کار ایران

توسط معاون نظام وظیفه نیروی انتظامی کردستان مطرح شد؛

اعلام جزئیات مربوط به مدت خدمت سربازی

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۹۱

مدت خدمت کلیه مشمولانی که از ابتدای سال 1391 در نیروهای مسلح و یگان‌های حفاظتی، خدمت دوره ضرورت را انجام دهند 21 ماه است.

ایلنا: معاون نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان کردستان آخرین جزئیات مربوط به مدت خدمت سربازی را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج،مراد ملایی ظهر یکشنبه (27 مرداد) در جمع خبرنگاران استان در سنندج، در خصوص جزئیات مربوط به مدت خدمت سربازی، اظهار داشت: مدت خدمت کلیه مشمولانی که از ابتدای سال 1391 در نیروهای مسلح و یگان‌های حفاظتی، خدمت دوره ضرورت را انجام دهند 21 ماه است.
وی تصریح کرد: مدت خدمت دوره ضرورت برای آن دسته از مشمولان که به عنوان امریه در ادارات و سازمان‌های دولتی مشغول به خدمت هستند 24ماه و مدت خدمت سربازانی که در مناطق عملیاتی خدمت می‌کنند 18 ماه است.
ملایی افزود: مدت خدمت کارکنان وظیفه غیر بومی مشغول به خدمت در مناطق امنیتی غیر درگیر، عملیاتی و بد آب و هوا نیز 19 ماه است.
معاون نظام وظیفه نیروی انتظامی کردستان یادآور شد: مدت خدمت آن دسته از مشمولان که در سال 90 و قبل آن به خدمت اعزام شده‌اند مطابق مقررات سابق(مناطق عادی 18 ماه، مناطق عملیاتی 16 ماه و مناطق محروم و بد آب و هوا 17 ماه) است.
وی در پایان سخنانش با اعلام اینکه سربازان امریه از بین افرادی که دارای تحصیلات عالی و مهارت خاصی هستند، انتخاب می‌شوند،خاطرنشان کرد: در صورت مواجه شدن با کم شدن تعداد سربازان مدت دوره خدمت سربازی در کشور کاهش پیدا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز