خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان تاکید کرد:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در اولویت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۱۴

در سال تحصیلی جدید باید روند تکمیل و ساماندهی پروژه های نیمه تمام آموزشی استان و تحویل به آموزش و پرورش توسط اداره كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در اولویت باشد.

ایلنا: استاندار کردستان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی به عنوان یک اولویت در استان کردستان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، علیرضا شهبازی شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان اظهار داشت: با توجه به نیاز جامعه دانش آموزی استان به فضای آموزشی مناسب، باید تمام دستگاه‌های اجرایی و متولی در این بخش همه توان خود را برای تسریع در روند احداث و واگذاری فضاهای آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش بکار گیرند.
وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه هیئت دولت مبنی بر محاسبه قیمت حامل‌های انرژی مدارس به صورت نیم بهاء در این راستا مدیران دستگاه‌های خدمات رسان باید قیمت حامل‌های انرژی مدارس را بر اساس قیمت‌های مصوب محاسبه کنند.
شهبازی بر ضرورت توسعه و تقویت مدارس وابسته به دانشگاه تاکید و افزود: به دلیل وجود دانش آموزان مستعد از سراسر استان به ویژه دانش آموزان روستایی، ارائه امکانات و تجهیزات لازم و حمایت مسوولین آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه کردستان از این مدارس باید در اولویت قرار گیرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان گفت: در سال تحصیلی جدید باید روند تکمیل و ساماندهی پروژه‌های نیمه تمام آموزشی استان و تحویل به آموزش و پرورش توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در اولویت باشد.
وی، ضمن حمایت از فعالیت‌های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و ضرورت مساعدت کلیه دستگاه‌های مرتبط در اجرای این برنامه، بر برگزاری مستمر جلسات شورای آموزش و پرورش به صورت ماهانه و طرح مسائل جاری و بررسی موضوعات و فعالیت‌های در دست اقدام تاکید کرد.
استاندار کردستان در پایان سخنانش با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش کردستان در سال‌های گذشته یادآور شد: نیروهای ارزشمند و بسیار توانمندی در آموزش و پرورش استان وجود دارد که موفقیت‌های کسب شده در سال‌های گذشته در آموزش و پرورش، موید این موضوع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز