خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد گرامیداشت دومین دهه فرهنگ رضوی در كردستان:

قلب مردم کردستان همواره جایگاه عشق به ائمه اطهار بوده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۶۶

برگزاری دهه رضوی ظرفیت مناسبی برای ابراز عشق و ارادت مردم به ساحت مقدس امام رضا (ع) بود.

ایلنا: دبیر ستاد گرامیداشت دومین دهه فرهنگ رضوی در کردستان اظهار داشت: قلب مردم استان کردستان همواره جایگاه عشق و ارادت به ائمه اطهار بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کردستان، قباد میمنت آبادی بعدازظهر یکشنبه در نشست تخصصی جلوه رضوی در آیینه رسانه که با حضور جمعی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در بخشداری کلاترزان برگزار شد، گفت: دبیرخانه فرهنگ رضوی، امسال برای دومین بار درسطح کشور اقدام به برگزاری دهه فرهنگ رضوی کرد که استان کردستان نیز جزء یکی از استانهای سهیم در برگزاری جشنواره امام رضا (ع) بود.

وی تصریح کرد: جای بسی فخر و مباهات است که استان فرهنگی کردستان از اول تیرماه جاری به مدت ۱۰ روز شاهد برپایی برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در استان بود.

میمنت آبادی هدف از برگزاری این دهه را گسترش فرهنگ و معارف رضوی، ایجاد بستر مناسب برای ارائه، معرفی و نمایش تولیدات ارزشمند و شاخص علمی، فرهنگی، هنری و معنوی رضوی و جلب مشارکت و هماهنگی نهاد‌ها، سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی برای ترویج سیره رضوی عنوان کرد.

وی برگزاری مراسم کوهپیمایی خانوادگی تقریب در کوه آبیدر سنندج، جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سنندج، نشست تخصصی زنان هنرمند، نویسنده و مروج فرهنگ رضوی در مرکز استان، شناسایی و تقدیر از پدیدآورندگان، نویسندگان، شعرا، روزنامه‌نگاران و هنرمندان فعال در عرصه شخصیت و خصوصیات ماندگار امام هشتم (ع) و کمک به انتشار گسترده آثار تولید شده در خصوص شخصیت و برکات حضرت امام رضا (ع) را از مهم‌ترین برنامه‌های برگزار شده در این دهه نام برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در پایان سخنانش با بیان اینکه عشق و ارادت مردم کردستان به بزرگان دینی به ویژه ائمه اطهار (ع) وصف ناشدنی است، یادآور شد: برگزاری دهه رضوی ظرفیت مناسبی برای ابراز عشق و ارادت مردم به ساحت مقدس امام رضا (ع) بود.

این نشست تخصصی به همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان، جهاد دانشگاهی واحد کردستان و خانه مطبوعات و سرای روزنامه نگاران استان روز یکشنبه نهم تیرماه جاری در شهر شویشه برگزار شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز