خبرگزاری کار ایران

فرماندار سقز:

68 درصد مردم سقز در انتخابات شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۷۸

نادر فخری: مردم شریف، بصیر و همیشه در صحنه این شهرستان بار دیگر حماسه آفریدند و باید از این حماسه‌آفرینی تجلیل کرد.

ایلنا: فرماندار سقز از حضور بیش از 68 درصدی جمعیت واجد شرایط این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی خبر داد و گفت: مردم شهرستان سقز با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های اخذ رای، بار دیگر وفاداری خود به نظام و انقلاب را ثابت کردند.
نادر فخری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در سقز گفت: مردم شریف، بصیر و همیشه در صحنه این شهرستان بار دیگر حماسه آفریدند و باید از این حماسه‌آفرینی تجلیل کرد.
وی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات‌، آئینه تمام نمای بصیرت و آگاهی مردم شریف شهرستان سقز بود.
فخری افزود: این حضور همه جانبه و خلق حماسه سیاسی مردم شریف شهرستان سقز و شرکت در این دوره از انتخابات كه منجر به مشاركت گسترده شد، با گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی كم سابقه بود. این حضور از اهمیت بالایی برخوردار است که بیانگر درایت و فرزانگی این مردم بزرگوار است و پشتوانه‌ای قوی برای نظام و توسعه و پیشرفت محسوب و موجب می‌شود.
فرماندار سقز درپایان اظهار داشت: 524 صندوق در 226 شعبه، برای اخذ ‌آرای مردم شهرستان در نظر گرفته شده بود كه از این تعداد شعب 102 شعبه سیار و 124 شعبه آن ثابت و 87 شعبه از این 226 شعبه شهری و139 شعبه روستایی بود.
از مجموع 92 هزار و491 آرای مأخوذه انتخابات یازدهمین دوره ریاست حسن روحانی 78.31 از آرای شهروندان شهرستان سقز را به خود اختصاص داد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز