خبرگزاری کار ایران

جشنواره بین‌المللی ادبیات کُردی رضوی در کردستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۰۰

جشنواره بین‌المللی ادبیات کُردی رضوی از سری برنامه‌های موضوعی یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که در محورها و موضوعات شعر، دل نوشته و قطعه ادبی برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و ادبیات کردی رضوی در روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریور سال جاری در استان خبر داد.
قباد میمنت آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: این جشنواره از سری برنامه‌های موضوعی یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که در محور‌ها و موضوعات شعر، دل نوشته و قطعه ادبی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در موضوعات پیش گفته به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ارسال کنند.
میمنت آبادی افزود: این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان، انجمن مهندسین فرهنگی غرب ایران، استانداری کردستان، ستاد گرامیداشت دهه کرامت در استان و بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و ادبیات کردی رضوی در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز