خبرگزاری کار ایران

سرپرست کتابخانه های عمومی کردستان:

بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنای توسعه استان است

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۶۸

بخشی از مأموریت فرهنگی بر عهده نهاد کتابخانه‌ها است، که باید با مبنا قرار دادن فرمایشات رهبری جایگاه استان کردستان را در این زمینه ارتقا دهیم.

ایلنا: سرپرست جدید اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان ضمن تبریک سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان گفت: بهره‌گیری از فرمایشات مقام عظمای ولایت مبنای توسعه استان در تمامی بخش‌هاست.

به گزارش ایلنا، اسماعیل احمدی در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست جدید اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سفر تاریخی‌شان در اردیبهشت سال 1388 به استان، بسیاری از ظرفیت‌های این مرز و بوم را نمایان ساخت.

 وی ادامه داد: ایشان در این سفر پرخیر و برکت از کردستان به عنوان استانی فرهنگی نام بردند و همین امر مسئولیت متولیان بخش فرهنگی را بیش از پیش کرده است.

احمدی تصریح کرد: بخشی از این مأموریت فرهنگی بر عهده نهاد کتابخانه‌ها است، که باید با مبنا قرار دادن فرمایشات رهبری جایگاه استان کردستان را در این زمینه ارتقا دهیم.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی کردستان خاستگاه بسیاری از رخدادهای فرهنگی کشور را استان کردستان دانست و تأکید کرد: این استان از حیث طبیعت بکر و زیبا و همچنین وجود مردمانی بلندآوازه در ایران و جهان مطرح است.

وی یکی از شاخص‌های فرهنگی استان را قران «نگل» معرفی کرد و افزود: مردم سایر نقاط با این ویژگی استان کردستان را می‌شناسند.

احمدی تصریح کرد: در کنار این صفت بارز وجود ظرفیت‌های بالای انسانی در استان نیز یک سرمایه ارزشمند به حساب می‌آید که باید برای استفاده مطلوب و بهینه از آن برنامه‌ریزی جدی شود.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی کردستان در پایان خواستار حمایت مسئولان و اصحاب رسانه از این نهاد فرهنگی شد و افزود: این حمایت ها در نهایت موجب توسعه فرهنگی استان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز