خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز کردستان مطرح کرد؛

تحقق 100 درصدی مصوبات سفر رهبری در بخش گازرسانی

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۴۰

از مجموع 400 روستای مذکور، گازرسانی 384 روستا به بهره‌برداری رسیده اس /هم اکنون 683 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان گازرسانی به 400 روستا به تصویب رسید که 100 درصد این مصوبات محقق شده است.

محمد مهدی مهدوی ضمن اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا در سنندج گفت: از مجموع 400 روستای مذکور، گازرسانی 384 روستا به بهره‌برداری رسیده و در 16 روستا نیز عملیات گازرسانی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: برای گازرسانی به 400 روستا، 34 هزار و 700 مورد انشعاب و بهره مندی 41 هزار خانوار با 120 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده بود.

مهدوی افزود: در راستای اجرای این مصوبات تاکنون دو هزار و 203 کیلومتر شبکه گذاری اجرا و 34 هزار و 252 مورد انشعاب نصب شده و همچنین 39 هزار و 191 خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان در ادامه هزینه گازرسانی به 384 روستای مصوب سفر رهبر معظم انقلاب را 98 میلیارد تومان ذکر کرد.

وی، تعداد روستاهای استان را هزار و 700 مورد اعلام کرد و با اشاره به اینکه از این تعداد هزار و 100 روستا قابلیت گازرسانی دارد، یادآور شد: هم اکنون 683 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

مهدوی در ÷ایان اظهار امیدواری کرد تا پایان سالجاری شمار روستاهای گازدار استان کردستان به بیش از 800 مورد افزایش یابد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز